סיכום שנת 2015
עוד שנה נגמרה לה. שנה עם ספרים טובים, ספרים מאכזבים, הגרלות והפתעות.
לסכם את השנה הזו לא היה קל. קראתי כל כך הרבה ספרים מעולים שהיה קשה לבחור רק 10, אבל לאחר מחשבה גדולה הנה סיכום השנה:
כמות הספרים שקראתי במהלך השנה: כ-180 ספרים באנגלית ועברית
הכריכה שהכי אהבתי: Bound by Flames מאת ג'נין פרוסט
ז'אנר שהתאהבתי בו: פנטזיה ועל טבעי
הדברים שהכי מושך אותי בספרים: כתיבה סוחפת ויצירתית
הדברים שהכי הורסים לי : חוסר מקוריות ואמינות בעלילה, שגיאות כתיב ובעיות ניסוח.
גיבור השנה: ולאד -מהספר Bound by Flames מאת ג'נין פרוסט
גיבורת השנה : אן - מהספר Servicing the target מאת צריס סינקלייר
10 הספרים/סדרות שהכי אהבתי השנה:
5 הספרים/סדרות שהכי פחות אהבתי:
* האור בין הצללים - צוקיקו ספארק
* סערה מדברית - מאיה אדרי
* הצדפה - אן גייקובסון
* נטע אהובתי - אורית פטקין
אני מאחלת לכולנו שתהיה שנה אזרחית נפלאה ושתעלה על קודמותיה ושתהיה מלאה בספרים מעולים
לסכם את השנה הזו לא היה קל. קראתי כל כך הרבה ספרים מעולים שהיה קשה לבחור רק 10, אבל לאחר מחשבה גדולה הנה סיכום השנה:
כמות הספרים שקראתי במהלך השנה: כ-180 ספרים באנגלית ועברית
הכריכה שהכי אהבתי: Bound by Flames מאת ג'נין פרוסט
ז'אנר שהתאהבתי בו: פנטזיה ועל טבעי
הדברים שהכי מושך אותי בספרים: כתיבה סוחפת ויצירתית
הדברים שהכי הורסים לי : חוסר מקוריות ואמינות בעלילה, שגיאות כתיב ובעיות ניסוח.
גיבור השנה: ולאד -מהספר Bound by Flames מאת ג'נין פרוסט
גיבורת השנה : אן - מהספר Servicing the target מאת צריס סינקלייר
10 הספרים/סדרות שהכי אהבתי השנה:
* מאהב מתעורר מאת ג'יי אר וורד* מרכבות באיילון מאת לימור מויאל* master of freedom מאת צריס סינקלייר* סדרת דמוניקה מאת LARISSA IONE
* VIP+ מאדאם מאת מ.רובינסון
* טרילוגיית The Donovan Dynasty מאת סיירה קרטרייט
* טרילוגיית The Legal Briefs מאת אמה צייס
* Bound by Flames מאת ג'נין פרוסט
* the deal מאת אלה קנדי
* HERO מאת סמנתה יאנג
5 הספרים/סדרות שהכי פחות אהבתי:
* האור בין הצללים - צוקיקו ספארק
* סערה מדברית - מאיה אדרי
* הצדפה - אן גייקובסון
* נטע אהובתי - אורית פטקין
* One King's Way מאת סמנתה יאנג
אני מאחלת לכולנו שתהיה שנה אזרחית נפלאה ושתעלה על קודמותיה ושתהיה מלאה בספרים מעולים
תגובות
הוסף רשומת תגובה