מאהב מתעורר מאת גיי אר וורד

מדע בדיוני זה ז'אנר שלא תמיד אהבתי, אבל בשנים האחרונות הוא יותר ויותר מושך אותי והגעתי למצב שאני יכולה להגיד "אני אוהבת ערפדים".
על הספר הזה שמעתי המון, ושקלתי לקרוא אותו באנגלית, אבל הכרחתי את עצמי לחכות לתרגום.
מצד אחד אני שמחה שחיכיתי כי התרגום לא רע אבל מצד שני אני אוכלת את עצמי שחיכיתי כי הסיפור פשוט מעולה.
הספר הזה הוא ה3 בסדרה שתורגם. בסדרה נכון להיות 14 ספרים ונובלה אחת.

הספר הזה מביא את סיפורם של זדיסט ובלה.
בלה, היא ערפדה אזרחית שבסוף הספר הקודם נחטפה ע"י אגודת הלסרים. היא מוחזקת בשבי של אחד הלסרים, אשר משתמש בה כדי להתעלל בערפדים אחרים, ומתייחס אליה כאל אהובתו.
מהרגע שבלה נחטפה זדיסט לא מפסיק את חיפושיו אחריה. הוא אינו מודה ברגשות ובקשר ששניהם פיתחו אך הוא עושה הכל כדי להשיבה.
כשזדיסט ושאר חברי האוגדה מגלים היכן בלה מוחזקת, זדיסט לא מחכה ויוצא להצילה. כשבלה בידיו הוא אינו מוכן לעזוב אותה. לאט לאט בלה מחלימה מפציעותיה.
זדיסט שהיה בעברו עבד דם ומין, אינו רגיל למגע ולרגשות שהוא חש כשבלה איתו, והוא מנסה להתרחק ממנה, אך בלה נלחמת כדי שישאר.
רוצים לדעת איך נגמר? תקראו ותגלו.


הספר הזה תפס אותי לגמרי מהרגע הראשון.
הספר משלב רומנטיקה, ארוטיקה, מדע בדיוני, אקשן,דרמה דמויות חזקות וסיפור מדהים. בקיצור הוא משלב את כל מה שאני אוהבת בספר.
אני חייבת לציין שהתרגום היה לא רע, אבל הפריע לי שכמעט כל שתי שורות הופיעה המילה "ישו". אז אני מבינה שככה אומרים באנגלית אלוהים אבל לדעתי לא היה קורה כלום אם לפחות את חלק מזה היו מתרגמים ל "אלוהים" או ל"אלוהים אדירים". אני גם תמיד בעד שפה גבוהה, אבל להכניס משפטים כמו "כלל וכלל לא" או מילים כמו "עלץ" כשהמשפט הבא זה "לך תזדיין" הרגיש לי לא במקום וקצת מאולץ. אבל בסך הכל נהנתי מהתרגום.
אני כל כך אוהבת את זדיסט ובלה, והם הפכו להיות מהזוגות האהובים עלי מהספרים שקראתי. והסופרת הזאת יודעת לכתוב בצורה מעולה ומושכת.
זדיסט הוא ערפד מיוסר ושבור, ולמרות כל הדברים שעבר בחייו במידה מסויימת הוא עדיין בתול. עם הפחד שלו ממגע, וההרגשה שהוא "מלוכלך" ואף פעם לא יהיה מספיק טוב הוא הזכיר לי קצת את כריסטיאן גריי,מה שעזר לי להתחבר אליו.
המהפך שזידסט עובר במהלך הספר פשוט מדהים וכיף לקרוא.
בלה היא דמות חזקה. היא לא נשברת בשבי, והיא יודעת מה היא רוצה וזה את זדיסט. היא נלחמת עליו גם כשהוא כבר הרים ידיים.
במהלך הספר אנחנו מקבלים הצצה לעבר של זדיסט ופיורי (התאום של זדיסט). ההצצות האלו עונות על הרבה שאלות שצצו במהלך הספרים הקודמים ובתחילת הספר הזה.
בנוסף אנחנו פוגשים את שאר חברי האחווה במהלך הספר, והיו קטעים שהצליחו לשבור לי את הלב.
אני עברתי טלטלה ענקית בספר הזה, דבר שמזמן לא קרה לי ואני ממליצה בחום לקרוא אותו.
אני נותנת לספר הזה 5 כוכבים.



הספר כרגע זמין רק דיגטלית אך הוא יצא מודפס בקרוב.
לרכישה: http://goo.gl/lB1MAE

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover