MVP מאת מ.רובינסון

MVP הוא החלק השלישי והאחרון בסדרת VIP, וגם אותו קיבלתי מההוצאה לסיקור, ועל כך אני מודה להם מאוד.
אם לא קראתם את שני הספרים הראשונים רוצו עכשיו לקרוא ואז תחזרו לMVP כי אחרת לא תבינו ותהרסו לעצמכם את העלילה.
לסיקור הספר הראשון: http://goo.gl/kwvk4G
לסיקור הספר השני: http://goo.gl/Sa7FvM

הספר הזה הוא המשך כמעט ישיר לספר הראשון ומתחבר לאט לאט לסוף הספר השני.
בחלקו הראשון של הספר אנחנו מגלים מה עלה בגורלם של סבסטיאן ואיזבל, ואיך הם מתקדמים בחייהם, עד לאותו רגע גורלי בסוף הספר השני.


את שני הספרים הראשונים אני מאוד מאוד אהבתי. אני חושבת שהם שונים ומיוחדים, ושהם גם לא מתאימים לכל אחד.
לספר הזה או יותר נכון לחלקו הראשון פחות התחברתי. ההתחלה הייתה לי איטית מאוד, נמתחת כמו מסטיק במקומות מסויימים וחסר לה חלק מהאקשן, המהירות וכן גם סקס שהופיע בכמויות בספרים הראשונים...הרגיש לי כאילו ניסו למתן את הספר.
מאמצע הספר פחות או יותר העלילה כבר יותר זרמה ויותר נהנתי. קצב העלילה התגבר, ולמרות שלקח דיי הרבה זמן להגיע לחלק האחרון שמתחבר לסוף הספר השני ההמתנה הייתה שווה את זה.
באמת שבספר הראשון והשני מאוד אהבתי את הדמויות. המדאם נראתה לי דמות כלבתית אבל חזקה, ופה היא נראתה לי מאוד פתטית. יכול להיות שזו הייתה המטרה של הסופרת, אבל לי זה בא בהפתעה, ואני שמחה שלא נפלו לתבנית של "הכל עבר נשכח ונסלח" בכל מה שקשור אליה.
גם בספר הזה מאוד אהבתי את הדמות של איזבל. מצד אחת אישה שנראית חזקה, ומנהלת את העסק שלה, ומצד שני אישה עם פחדים, בעיות דימוי עצמי וספקות...היא אולי מתוארת כמושלמת אבל היא שבורה ושרוטה כמו כולם, ולפעמים יותר מכולם.
הדמות של סבסטיאן לא הייתה קבועה. לרגעים הוא היה פתטי, לרגעים גבר חזק, לרגעים מושלם ולפעמים סתם אידיוט. עוד לא גיבשתי דעה לגבי הדמות שלו אבל בסופו של דבר זה עבד לי.
הייתי שמחה לעוד פרק אחד או קטע באפילוג שמספר את הסיפור של מדאם ומייקה ומה קרה איתם בסוף הספר, אבל כנראה זה ישאר לדמיון.
מבחינת עריכה ותרגום כמעט ולא נתקלתי בשגיאות עריכה/עימוד אבל הפריע לי שבמקום שתופיע המילה "שיט" או "פאק" הופיעה המילה "דפק" וזה קצת הוריד לי מאותו קטע, אבל בגלל שזה לא הופיע בכמויות אני סולחת :)

בסך הכל נהני מהספר ואני ממליצה עליו ועל הסדרה בחום
אני נותנת לספר 4 כוכבים


נכון לעכשיו הספר זמין דיגיטלית בכל חנויות הספרים, ובקרוב מאוד יצא כמודפס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי