Tristan & Danika by R.K. Lilley

הטרילוגיה הזו נוצרה כטרילוגיית ספין אוף לסדרת UP IN THE AIR. אני קראתי את כולה ואת סדרת המקור כשהם רק יצאו, אבל לאחרונה במהלך הנסיעות וההפסקות חיפשתי לקרוא משהו שכבר קראתי בעבר. אם היו שואלים אותי כשרק התחלתי אותה הייתי אומרת שחייבים לקרוא אותה אחרי טרילוגיית UP IN THE AIR אחרת זה יהרוס. היום אני חושבת שאפשרי לקרוא אותה לבד, אך רצוי לקרוא קודם את UP IN THE AIR.
הספרים נכון להיום לא תורגמו.

הטרילוגיה הזו מביאה לנו את הסיפור של טריסטן ודניקה.
דניקה עובדת כנני/עוזרת בית שגרה עם ג'רי, בברלי, וילדיהם, כשג'רי עובד הרבה עם מוזיקאים. ככה בעצם דניקה וטריסטן נפגשים. ג'רי מביא את טריסטן לביתו למספר ימים עד שהדירה שלו תהיה מוכנה.
טריסטן ודניקה לא יכולים להיות יותר שונים זה מזה. טריסטן בחור גדול, פרוע וחופשי בעוד שדניקה היא בחורה קטנה, עדינה ודיי מסוגרת. טריסטן אוהב לבלות ולחגוג בעוד שדניקה כבר שנים לא התנהגה לגילה.
מהרגע הראשון יש בניהם משיכה מינית, אך הם מנסים להתעלם מזה ולהיות ידידים ומתחילים לבלות ביחד
הקשר שלהם עובר עליות ומורדות, שמחות וטרגדיות.
רוצים לגלות מה קרה? תקראו ותגלו



הטרילוגיה הזו היא אחת הטרילוגיות האהובות עלי, ואני חושבת שהיא הרבה יותר טובה וחזקה מסדרת UP IN THE AIR, לאורך כל הספרים צחקתי, כאבתי ובכיתי עם הדמויות אבל הכי חשוב נהנתי מכל שנייה ולא הצלחתי לעזוב את הספרים.
למרות שלקראת סוף הספר השלישי הסופרת "חטאה" במעט בנאליות ובחוסר מקוריות, בכל שאר הספרים היא הצליחה ליצור משהו חדש ומעניין, במיוחד למי שנמאס לה מהמיליונר העשיר והבתולה החסודה. הכתיבה בספר מושכת, מעניינת ופשוט מעולה. והאנגלית גם לא קשה
מאוד אהבתי את הדינמיקה בין טריסטן ודניקה. מהרגע הראשון יש בניהם מתח וטיזינג מטורף, שלא יכולתי שלא לצחוק בקול בחלק מהקטעים.
דניקה היא אחת הדמויות האהובות עלי בכל הזמנים. היא אישה מאוד חזקה שעוברת המון לאורך הספרים. כן היא נשברת לפעמים אך היא נלחמת למען מה שהיא מאמינה בו ולא מוכנה להרים ידיים כל כך מהר אפילו אם זה יהרוס אותה לגמרי.
טריסטן הוא דמות שלא פגשתי כמוהו. הוא בחור מגודל, זמר מוכשר,וקוסם שבעצם הגיע מכלום וכל מה שהשיג זה בכוחות עצמו. הוא אוהב לחגוג ולבלות, ולפעמים יותר מדי. הוא נאמן עד המוות ויגונן על מה שהוא מחשיב שלו, ולא אכפת לו ללכת לכלא על זה. הוא אלפא מייל שמשיג מה שהוא רוצה, ודניקה היא הדבר החשוב ביותר בחייו, וכלום לא יעצור אותו כדי להשיג,להגן ולאהוב אותה.
במהלך הספר אנחנו פוגשים עוד דמויות שפגשנו גם בUP IN THE AIR כשאהובה עלי מכולם היא פרנקי. פרנקי היא חברה טובה של טריסטן שהופכת לחברה קרובה של דניקה. היא מצחיקה, ונאמנה ומשוגעת והכל בצורה מושלמת.
כל הטרילוגיה הזו עמוסה בעליות ומורדות, וקשה לנחש מה הולך לקרות בפרק הבא.
בקיצור אני ממליצה בחום על הטרילוגיה הזו. אני חושבת שרצוי לקרוא קודם את UP IN THE AIR אך לא חובה.
אני נותנת לה 5 כוכבים.




הספרים עוד לא תורגמו ואני לא יודעת אם הם יתורגמו אבל אני ממליצה בחום לקרוא אותם באנגלית
לרכישה:
1. BAD THINGS:    http://goo.gl/w4uACq
2. ROCK BOTTOM:   http://goo.gl/d1Iwmg
3.LOVELY RIGGER: http://goo.gl/WNsSX3



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover