נערת החודש (ינואר,פברואר,מרץ) מאת אודרי קארלן

נערת החודש (ינואר, פברואר, מרץ) הוא הספר הראשון מתוך סדרה, והוא בעצם מכיל בתוכו 3 ספרים קצרים. קראו לספר הזה "רב מכר עולמי" ו"50 גוונים של אפור החדש", וכמובן שהסתקרנתי מפני שמאוד אהבתי את טרילוגיית 50 גוונים, וכי עד היום אף ספר שהוכרז כ"50 גוונים החדש" לא באמת הביע לאותה רמה, לפחות מבחינתי. אז במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים ביקשתי לקרוא אותו.

מה קורה כשהסרט "אישה יפה" פוגש את הספר "VIP"? מתקבל הסיפור של מיה.
מיה היא בחורה צעירה, שמנסה להצליח כשחקנית. אמה נטשה את משפחתה  כשמיה הייתה צעירה, וכך נשארה מיה לדאוג לאביה ולאחותה הקטנה. למרות גילה הצעיר מיה עברה דברים שגרמו לה לא להאמין באהבה, ולהיות קשוחה מהרגיל. כעת מיה נקלעה לצרה. עליה לשלם מיליון דולר לאקס שלה, שבמקרה הוא גם הבחור שהלווה לאביה את הכסף להימורים. אביה שהפסיד הכל נמצא בתרדמת לאחר שהוכה כמעט למוות. בנוסף מיה עוזרת לאחותה הצעירה עם לימודיה בקולג'.
כשמיה ממצה את כל האפשרויות שלה להשיג את הכסף, היא פונה לאופציה האחרונה שלה: דודתה מילי המנהלת עסק של נערות ליווי יוקרתיות. מיה, שלא מאמינה באהבה, מצטרפת לשירות נערות הליווי, ובמהלך שנה כל חודש היא תבלה עם לקוח אחר.

בחודש ינואר, החוש הראשון שלה לעבודה, היא פוגשת את ווס, תסריטאי עשיר שצריך אישה יפה שתתלווה אליו לאירועים ותרחיק ממנו נשים הרוצות רק את כספו ומפריעות לו לבצע את עבודתו. לאט לאט מיה מתרגלת לעבודתה, ובנוסף מתחילה לפתח רגשות כלפי ווס, אך הזמן נגמר ומיה צריכה לעבור ללקוח הבא.

בחודש פברואר מיה פוגשת את אלק, אמן צרפתי המעסיק אותה כמוזה שלו. מיה מוצאת את עצמה מדגמנת בעירום לצילומים ולציורים, ובין לבין מבלה את זמנה במיטה של אלק. עד שהיא מתרגלת ללקוח החדש, ולרגשותיה לווס, הגיע הזמן לעבור ללקוח הבא.

בחודש מרץ, לאחר עצירה קטנה בבית, מגיעה מיה ללקוח החדש, ומגלה שהפעם עליה לשחק את ארוסתו של טוני, מתאגרף לשעבר, שמנסה להסתיר סוד גדול ממשפחתו והתקשורת בזמן השקת התכניות החדשות לעסק המשפחתי.
מה הסוד הגדול של טוני? מה נסגר עם מיה ווס? תקראו ותגלו.



הספר הזה הוא אחד החמודים שקראתי בתקופה האחרונה. הוא קליל, קיטשי, טראשי, גדוש בסקס, וסה"כ אחלה ספר לניקוי הראש. ההשוואה שלו לחמישים גוונים של אפור מגוחכת ומיותרת לדעתי. אין קשר בין העלילות, או לאפקט שהספר השאיר עלי.
מבחינת התרגום שלו, היו מקומות שבהם הרגשתי שהתרגום קצת מאולץ, ושהשפה לא זורמת (וזה דווקא הדבר היחיד שהזכיר לי את חמישים גוונים של אפור, או יותר נכון את התרגום הגרוע שלו לדעתי).
מתוך 3 החלקים של הספר הכי אהבתי את השלישי. החלק הראשון היה צפוי מאוד אבל חמוד, השני נמרח לי מדי, והרגיש לי קצת מיותר אבל השלישי היה מתוק, משעשע ופשוט מהנה. כולם היו קיטשיים וצפויים אבל אני עדיין מחכה לראות איך הסיפור יתקדם.

את הדמות של מיה אני דיי מחבבת. היא נאמנה, צינית, מצחיקה, אמיצה ועוד...מה שלא אהבתי זה את הסתירות והחורים שבעלילה. בתחילת הספר מיה אומרת שהיא לא מאמינה באהבה, ושהיא לא רוצה לשכב עם הלקוחות שלה, למרות הכסף שזה יכניס לה אבל מהשנייה שהיא פוגשת את הלקוחות שלה הכל נשכח.
את הדמות של ווס חיבבתי. הוא משעשע, חנוני, חתיך והוא מנסה להיות האביר על הסוס הלבן. הוא הדמות המושלמת כלקוח ראשון וכפתיח לספר. גם את הדמות של טוני מאוד אהבתי. הוא נאמן למשפחה ולאנשים שהוא אוהב, אבל לאט לאט הוא לומד לשים הדברים בסדר עדיפויות נכון.
את הדמות של אלק פחות אהבתי. הוא יותר מדי חלקלק ואפילו זנותי בשביל שזה יעבוד לי טוב בספר.

אני ממליצה על הספר לכל מי שמחפשת ספר לוהט, צפוי וקליל שמתאים לניקוי ראש.

אצלי הספר מקבל 3 כוכבים


הספר זמין לרכישה גם מודפס וגם אלקטרוני

תגובות

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover