נערת החודש (אפריל, מאי,יוני) מאת אודרי קארלן

לפני כמה חודשים קראתי את הספר הראשון בסדרה הזו (לקריאת הסיקור: https://goo.gl/CF4y6C ). אם מתעלמים מכל מה שנכתב עליו ועל ההשוואות לספרים אחרים מקבלים ספר מאוד חמוד ומהנה ומאוד ארוטי וסקסי. אני אישית מאוד נהנתי ממנו אז במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים ביקשתי לקרוא ולסקר את השני.

הסיפור של מיה ממשיך. בספר הראשון מיה לא ידעה למה עליה לצפות או איך להתנהג אבל עכשיו מיה מנוסה יותר, והצורך להשיג את הכסף ולדאוג לאחותה ולאביה ממשיך להניע אותה.
בחודש אפריל, מיה נשלחת לבוסטון לשחק את חברתו החדשה של מייסון, שחקן בייסבול מקצועי שצריך לשפר את תדמיתו. כשמיה פוגשת את מייסון, היא מגלה שהוא ממש לא מה שחשבה שהוא יהיה, ועוזרת לו לשפר את תדמיתו ולתרום למטרה שקרובה לליבו. היא מגלה שמייסון אולי לא מתאים לה מינית כמו ווס או אלק, אבל הוא כמו האח הגדול שאף פעם לא היה לה.
בחודש מאי, מיה נשלחת לצילומי בגדי ים בהוואי. הזוג שהזמין אותה משלם לה שתדגמן, אבל ביומה הראשון שם מיה פוגשת בטאי, יליד המקום ודוגמן נוסף. המשיכה המינית בניהם מהירה וחייתית ובין הצילומים והטיולים היא מבלה עם טאי במיטה, בחוף ובכל מקום אחר.
בחודש יוני, מיה נשלחת לשחק את החברה הצעירה, ויש לציין מעט זנותית, של וורן, איש עסקים עשיר ומבוגר. במהלך אותו חודש היא מגלה הרבה דברים על עצמה ועל הסובבים אותה.
מה מיה מגלה? האם הקשר בינה לבין הדייטים הקודמים שלה נשמר? תקראו ותגלו.

הספר הזה הוא אחד החמודים שקראתי בתקופה האחרונה. הוא קליל, קיטשי, טראשי, גדוש בסקס, וסה"כ אחלה ספר לניקוי הראש. נהנתי ממנו אפילו יותר ממה שנהנתי מהראשון
מבחינת התרגום שלו, התרגום זרם והיה חלק, ולא נתקלתי בשגיאות הדפסה או שגיאות תרגום.
מתוך 3 החלקים של הספר הכי פחות אהבתי את השלישי. החלק הראשון היה צפוי, חמוד, משעשע ובעיקר מתוק וכיפי. השני היא לוהט מאוד, קצת קיטשי ועדיין מהנה. החלק השלישי נמרח לי קצת, היה צפוי מאוד ויותר משעמם מהאחרים.
את הדמות של מיה התחלתי לאהוב יותר. היא נאמנה, צינית, מצחיקה, אמיצה ועוד...היא לא פוחדת להגיד את מה שהיא חושבת, והיא תעזור ותלחם למען האנשים שהיא אוהבת. אהבתי שבספר הזה היא קצת יותר שקולה ופחות תמימה. מה שלא אהבתי בה זה את הקנאות.
את הדמות של מייסון מאוד חיבבתי. הוא משעשע, חתיך, ציני, אבל הוא רגיש ונאמן והוא מתאים למיה באמת כמו אח גדול. גם את טאי מאוד אהבתי. הדמות שלו מאוד מזכירה את מייסון, אבל הוא יותר מגונן, טיפוס מאוד משפחתי ועדיין כיפי לקריאה
את הדמות של וורן פחות אהבתי. הוא דיי שעמם אותי. הוא מבוגר יותר ממיה והוא מתנהג בצורה מאוד מנותקת מהרגשות שלו. העסקים שלו והתרומה שלהם זה הדבר שהכי חשוב לו בחיים, והוא אינו מסוגל לראות את האמת על האנשים המקיפים אותו.
אני ממליצה על הספר לכל מי שמחפשת ספר לוהט, מעט צפוי  אבל חמוד וקליל שמתאים לניקוי ראש.

אצלי הספר מקבל 4 כוכבים

הספר יצא בהוצאת ידיעות אחרונות וזמין לרכישה מודפס ודיגיטלי.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover