המועדון מאת לורן רו

המועדון הוא הספר הראשון בסדרה חדשה שתורגם ע"י הוצאת מודן. על הספר הזה לא שמעתי לפני שהוא הופץ, אך התקציר שלו סיקרן אותי אז החלטתי לרכוש אותו ולתת לו צאנס.

זהו הסיפור של שרה וג'ונאס.
ג'ונאס מחליט להרשם למועדון יוקרתי וסודי בהמלצת אחיו. מטרת המועדון היא מציאת בני זוג שיתאימו מבחינה מינית או למציאת אהבה לפי ההעדפות של כל חבר. כשג'ונאס נרשם למועדון הוא מחליט להיות ישיר וכנה וטוען שהוא לא מחפש אהבה, אלא מחפש לגרום לנשים להגיע לאורגזמה כי זו המומחיות שלו.
שרה קרוז, סטודנטית מצטיינת למשפטים, היא זו שמקבלת את בקשת החברות של ג'ונאס ועליה להחליט האם הוא מתאים או לא. שרה לא חוותה אורגזמה בחייה, והמכתב של ג'ונאס מסקרן אותה, ולכן בניגוד לתקנון המועדון היא שולחת לו הודעה. לאחר שג'ונאס קורא את ההודעה שלה הוא יוצא מגדרו למצוא את שרה.
המשיכה המינית בין ג'ונאס לשרה לא ניתנת להכחשה, אך שניהם שרוטים ורוצים דברים שונים בחיים.
האם הקשר בניהם יכול לעבוד? האם שרה תחווה אורגזמה? מהו המועדון? תקראו ותגלו.


את הספר הזה לקח לי כמה ימים לסיים לקרוא, וזה לא מפני שלא רציתי שהוא יגמר. הספר שעמם אותי. הכתיבה בו לדעתי מאוד קלילה, אבל העלילה לא זרמה לי מספיק.
לא התחברתי לתרגום של הספר. הוא היה לדעתי רדוד, ונתקלתי בהרבה דברים שלא תורגמו נכון, או תורגמו מילולית מדי. לעומת זאת לא נתקלתי בשגיאות עברית או שגיאות הדפסה.
את הדמות של ג'ונאס חיבבתי. הוא שרוט ודפוק אך יש לו את כל הסיבות להיות כזה. הוא שאפתן, ומגונן, ואפילו דיי רומנטי ורגיש, אבל הוא גם דיי שחצן ומה שממש מעניין אותו זה לגרום לנשים לגמור וזה קצת הרס לי אותו.
הדמות של שרה לא הייתה מיוחדת או חדשנית בעיניי. מדובר בבחורה צעירה, שרוטה עם "בעיות אבא" שקשה לה לסמוך על אחרים, וכל זה מונע ממנה לחוות אורגזמה. היא הייתה נחמדה אבל לא משהו שלא קראתי 2000 פעם.
זהו רומן ארוטי, והסקס, והדיבורים עליו הם העיקר. הספר היה מאוד צפוי וקיטשי. שוב בחור עשיר ובחורה ענייה, שוב סיפור אהבה מהיר מאוד. אך הפרק האחרון של הספר הצליח לעניין ולסקרן אותי לגבי ההמשך.
אני לספר הזה נותנת 2-2.5 כוכבים, ואני לא יודעת אם אמשיך לספרים הבאים או אם אמליץ עליו לאחרים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover