נערת החודש 4 (אוקטובור, נובמבר, דצמבר) מאת אודרי קארלן.

נערת החודש 4 הוא הספר האחרון בסדרת נערת החודש. זו סדרה של ספרים קלילים ומהנים וחיכיתי הרבה לספר הזה ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור.


הסיפור של מיה ממשיך. בתחילת השנה מיה התחילה לעבוד כמלווה בכל חודש של מישהו אחר כדי להחזיר את החוב של אביה. כעת לאחר שאחיה מקס שילם את החוב עבורה מיה מתפנה לדברים אחרים.
בחודש אוקטובר, מיה חוזרת לביתו של ווס במאליבו, ועוזרת לווס להתגבר על הדברים שעבר באינדונזיה, וכעת כאשר אינה נערת ליווי  יותר היא עובדת על למצוא  את דרכה בעולם.
בחודש נובמבר, כחלק מעבודתה החדשה מיה פוגשת חלק מחבריה הותיקים, מבלה את החגים עם משפחתה ומתכננת אירוע שישנה את חייה.
בחודש דצמבר, מיה נוסעת לאספן קולרדו כחלק מעבודתה, ושם היא מגלה דברים חדשים שמאיימים על עברה.
מה מיה מגלה? איך הקשר שלה ושל ווס מתקדם? איך הכל נגמר? תקראו ותגלו


מאוד נהנתי מהספר הזה. הוא קליל ומתוק, עם טיפה טוויסטים ודרמה. ספר מושלם לניקוי הראש
מבחינת התרגום שלו, התרגום זרם והיה חלק, ולא נתקלתי בשגיאות הדפסה או שגיאות תרגום.
החלק הראשון של הספר (חודש אוקטובר), היה יותר טיפה יותר אפל מהספרים הקודמים ומאוד אהבתי את זה. פחות אהבתי שהוא היה גדוש בסקס שהפך להיות העיקר ולא הסיפור.
החלק השני (נובמבר) היה קליל וקיטשי וחמוד...לא היה בו משהו מיוחד אבל אהבתי שהוא עוסק בעיקר במשפחה וחברים ושהכניסו חלק מהדמויות מהעבר.
החלק השלישי (דצמבר) היה יותר עמוס באירועים. יש בו טוויסטים וסודות ומפגשים שחיכיתי להם מהספר הראשון. גם הוא קליל וקיטשי אבל הוא החלק הכי טוב בספר הזה לדעתי.
בסוף הספר יש קטע מנקודת המבט של ווס, ופירוט על כל אחד מדמויות המשנה שפגשנו לאורך הספר.
את הדמות של מיה מאוד אהבתי והתחברתי. היא נאמנה, צינית, מצחיקה, אמיצה ועוד...היא לא פוחדת להגיד את מה שהיא חושבת, והיא תעזור ותלחם למען האנשים שהיא אוהבת. בספר הזה היא יותר בוגרת, מגוננת והיא מתחילה להבין מה המשמעות של המשפחה בחיים שלה.
ווס בספר הזה יותר אפל, קנאי, ומגונן, אבל הוא עדיין סקסי, מצחיק והוא יעשה למען מיה כל מה שצריך.
אהבתי שהכניסו את הדמויות מהספרים הקודמים במיוחד את מקס והמשפחה שלו. מקס הוא האיש משפחה האולטימטיבי, הוא מגונן ואכפתי ופשוט מהנה. האזכורים שלו ושל המשפחה הכניסו לספר עוד קצת עומק.
אני ממליצה על הספר לכל מי שמחפשת ספר לוהט, מעט צפוי  אבל חמוד וקליל שמתאים לניקוי ראש, אבל חייב לקרוא את הקודמים כדי להבין

אצלי הספר מקבל 4 כוכבים והסדרה מומלצת מאוד למי שמחפש משהו קליל וסקסי


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover