השחרור מאת לורן רו

השחרור הוא הספר השני בטרילוגיית "המועדון". מהספר הראשון בסדרה אמנם לא התלהבתי מאוד אבל כן סקרן אותי לראות לאיפה יקחו את הסיפור אז במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי את הספר לקריאה וסיקור.

זהו המשך סיפורם של שרה וג'ונאס.
לאחר שג'ונאס ושרה חזרו מחופשה הם מגלים שביתה של שרה נפרץ, והם חושדים שזה נעשה בשל המידע שהם גילו על "המועדון".

שרה וג'ונאס מנסים לגלות עוד פרטים על המועדון, ובאותו זמן להמשיך בחייהם, אך הדברים לא הולכים כפי שרצו
מה המידע שגילו? מה הם עושים לגילוי המידע? תקראו ותגלו


זה הספר הראשון שאני קוראת אחרי כמעט חודשיים שלא קראתי ספרים חדשים או ספרים בעברית מחוסר זמן. 

לקח לי כמה ימים לסיים לקרוא אותו וזה לא מפני שלא רציתי שהוא יגמר. הספר הוא קצר אבל שעמם אותי. הכתיבה בו לדעתי מאוד קלילה, אבל העלילה לא עמוקה מספיק ולא זרמה לי.
לא התחברתי לתרגום של הספר. הוא לא היה אחיד לדעתי. מצד אחד תרגום רדוד עם מילים כמו "פושפוש" (במקום כוס, פות או וגינה), "תתקע אותי/לתקוע אותה ועוד...ומצד שני ניסיון לתרגם את הספר בשפה גבוהה שלא מתאימה לעלילה, לדמויות או לשאר התרגום. בנוסף היו מילים שתורגמו מילולית מדי. ההרגשה שלי לכל אורך הספר שלא השקיעו בתרגום.
העלילה הייתה מאוד חלשה לדעתי. הכל סובב סביב סקס וההרגשה שכל שני עמודים הם שוכבים. חסר לי עומק לדמויות ולעלילה, אקשן או טוויסטים.
את הדמות של ג'ונאס חיבבתי. הוא שרוט ודפוק אבל הוא גם מאוד מגונן ואוהב...אבל הוא שעמם אותי. חיכיתי לאיזשהו טוויסט או שיפתח עמוד שדרה או משהו אבל כלום לא קרה.
הדמות של שרה לא הייתה מיוחדת או חדשנית אבל היא פיתחה עמוד שדרה בספר הזה והפכה להיות פחות משעממת לקריאה.

הדבר היחיד שהיה נחמד ומעניים בספר זה הסוף שהכניס קצת מתח לעלילה, ואולי ישכנע אחרים ואותי להמשיך לספר האחרון.

אני לספר הזה נותנת 2 כוכבים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover