נקודה רגישה מאת רוני לורן

הספר הזה יצא לפני כמה שבועות בהוצאת "תכלת". אני חייבת להודות שלא שמעתי לא על ההוצאה ולא על הספר לפני שיצא, אך התקציר סקרן אותי וככה גם הביקורות בגודרידס. נקודה רגישה הוא ספר ראשון ככל הנראה מתוך סדרה שעד עכשיו באנגלית יצאו רק 2 והספר השני עוסק בזוג אחר.                              במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי את הספר לקריאה וסיקור.


זהו הסיפור של דונובן ומרין.
מרין עובדת בליליות כעוזרת מרצה במעבדת שינה בפקולטה בה היא לומדת. באחד הליליות היא שומעת רעשים בבניין שאמור להיות ריק, ונתקלת שם בדונובן המנהל את המחקר שלו. דונובן חוקר סקס, או יותר נכון לומר חוקר השפעה של גירוי וורבלי על אורגזמות של נשים. בין שניהם מתפתח קשר שמגיע לפיצוץ לילה לפני תחילת הלימודים.

תשע שנים עוברות מאז אותו לילה גורלי, ומרין מוצאת את עצמה שוב מול דונובן, אך הפעם בתור המנטור האחראי עליה בטיפול מיני. הכימיה שהייתה בניהם לא נעלמה אך הם כבר לא אותם אנשים שהיו באותו לילה גורלי. שניהם מסתירם סודות ושניהם עברו זוועות בחייהם.
דונובן מציע למרין שיעזור לה עם כל הקשור לסקס ולתחושות "הזעזוע" שהיא חווה במהלך השיחות עם המטופלים. מרין רוצה להסכים אך הדברים לא כל כך פשוטים.

מה עברו דונובן ומרין? האם מרין תסכים? תקראו ותגלו


את הספר הזה סיימתי תוך יומיים, הוא מאוד חמוד וקליל ומאוד סקסי. אני לא הייתי מגדירה את הספר הזה כרומן רומנטי, אלא כרומן ארוטי. הכתיבה של הסופרת מאוד זורמת וקלילה. התרגום היה טוב, ולא נתקלתי בטעויות או שגיאות הדפסה
אהבתי את הדמות של מרין. היא עברה המון בחייה ויש עליה לחץ לא קטן. היא פרפקציוניסטית, יש לה עמוד שדרה, ולמרות חוסר הניסיון שלה יש לה ראש פתוח להכל
את הדמות של דונובן חיבבתי. הוא לא האלפא מייל שאני אוהבת אבל הוא גם לא אידיוט מוחלט. הוא מאוד מסוגר ופוחד ממחויבויות, סקס שולט לו בחיים והוא לא למד להתמודד עם מה שעבר עליו בתור נערץ
העלילה של הספר חמודה. עיקר הספר הוא סקס, אבל יש גם קצת עלילה מסביב ואפילו כמה רגעים של צחוק וקיטש. אני חושבת שזה ספר טוב לניקוי ראש או להעביר איתו כמה שעות.

אני לספר הזה נותנת 3.5 כוכבים, ומחכה לתרגום הספר השני כי העלילה שלו נשמעת הרבה יותר טובה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover