סקסי בטירוף מאת קייטי אשלי

"סקסי בטירוף" הוא הספר החדש שיצא בהוצאת אופוס. את הספרים של קייטי אשלי אני מכירה פחות או יותר מהזמן שהתחלתי לקרוא באנגלית אבל על הספר הזה לא שמעתי עד שיצא בעברית. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי את הספר לסיקור.

זהו סיפורם של אוליביה וקאצ'ר
אוליביה היא אישה בת 30, מנהלת בית לוויות וחוקרת מקרי המוות בעיירה הקטנה שבה היא גרה
אוליביה נמצאת בתקופת יובש ארוכה. הרבה זמן עבר מאז שבילתה לילה עם גבר, שלא לדבר על מערכות יחסים. ערב אחד היא מחליטה להיות נועזת ואמיצה, ויוצאת לבר נטוש לחפש סטוץ. כשאוליביה וקאצ'ר נפגשים המשיכה המינית חזקה ומורגשת והערב מתקדם כפי ששניהם רוצים.
בבוקר למחרת, אוליביה משאירה את קאצ'ר ישן במיטתו ובורחת חזרה לעולמה ולעבודתה. הדברים מסתבכים כשמתברר שקאצ'ר הוא סוכן הבולשת שממונה לתיק שאותו התחילה לחקור.
חקירת הרצח מובילה את אוליביה וקאצ'ר לגילויים הזויים, ועליהם להתמודד גם עם המשיכה החזקה והזכרונות מהלילה ביחד.
האם אוליביה וקאצ'ר ימצאו זה בזו את מה שהם מחפשים? מה גילו בחקירה? תקראו ותגלו

הספר הזה הוא אחד הספרים הקלילים והחמודים שקראתי בתקופה האחרונה. הכתיבה זורמת וקלילה, ולא פעם מצאתי את עצמי מחייכת וצוחקת. יש פה שילוב של רומנטיקה, ארוטיקה, קצת מתח והומור.
התרגום היה לא רע. לא נתקלתי בשגיאות כתיב או הדפסה, אך פחות התחברתי לכך שכשניסו לתאר ניב דרומי כבד עיוותו מילים כמו "אחרי זה" שהפך ל"אחורי זה".
מאוד חיבבתי את הדמויות של קאצ'ר ואוליביה. קאצ'ר הוא סוכן בולשת סקסי, מצחיק עם פה מלוכלך אבל הוא יודע להיות ג'נטלמן כשצריך. אוליביה היא אשת קריירה מעט ביישנית אבל אמיצה. שניהם אנשי קריירה שיודעים מה הם רוצים מהחיים שלהם והיה מאוד מהנה לקרוא אותם. דמויות המשנה בספר הוסיפו עוד צבע והנאה.
למרות שנהנתי מהספר אני חושבת שהעלילה שלו מאוד שטחית וקלילה. הסקס מהווה חלק עיקרי וגדול בעלילה. זה ספר שמתאים לחופשות או לניקוי ראש ולא למי שמחפש ספר רציני

אני נותנת לספר 3 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי