נוסעת מעבר לזמן מאת דיאנה גבלדון

נוסעת מעבר לזמן הוא החלק הראשון של הספר השלישי בסדרת "נוכרייה" (או זרה למי שמכורה כמוני לסדרת הטלויזיה)

בספר הזה אנחנו פוגשים את קלייר כ-20 שנה לאחר סוף הספר הקודם. במהלך הפרקים הראשונים אנחנו לומדים מה עבר עליה ועל בריאנה, הבת שלה ושל ג'יימי, באותם שנים.
לאט לאט מתבהר מה עלה בגורלו של ג'יימי מהרגע שקלייר עזבה אותו ולאורך 20 שנה עד שהוא וקלייר מתאחדים שוב.
חוץ מדמויות חדשות אנחנו נתקלים כאן בדמויות ישנות כמו פרגוס, משפחתו של ג'יימי ועוד...
רוצות לדעת מה קרה לג'יימי לאחר שקלייר עזבה אותו תקנו ותקראו.

אני חייבת להגיד שאת הספר הראשון והשני מאוד אהבתי ולזה לקח לי המון זמן להתחבר ולקחו לי מספר חודשים לסיים את הספר.
החלק הראשון של הספר, לפני שקלייר וג'יימי נפגשים היה קצת מרוח מדי. אל תבינו לא נכון, אהבתי את הספר אבל מהרגע שג'יימי וקלייר נפגשים (שזה בערך אמצע הספר אם לא אחרי) רק אז הסיפור זרם מהר יותר והיה יותר מהנה.
בחלק הראשון של הספר היו יותר מדי נקודות מבט שמספרות את הסיפורים, שזה דבר שקצת הפריע לי, בחלק השני כשזה היה רק נקודת מבטה של קלייר הספר היה יותר ברור, קריא ומהנה מבחינתי.
הסיפור של ג'יימי וקלייר זה סיפור אהבה ענקי, שאפילו לאחר 20 שנה בנפרד הם מאוהבים כמו ביום הראשון ופשוט מדהים לראות ולקרוא את זה. למרות הקשיים והצרות שעומדות מולם הם מצליחים לשמור על הקשר החזק בניהם. ולמרות שהספר מחולק הוא נעצר בנקודה מותחת.
אני מבינה את השיקולים של ההוצאה לחלק את הספר לשני ספרים, אבל אני כן חושבת שהיו צריכים להבהיר את זה מראש לקוראים ולהוציא אותם ביחד או בהפרש מאוד קרוב.
איכות התרגום והגהה מעולה. כמעט ללא טעויות
אני נותנת לספר הזה 4 כוכבים וממליצה עליו בחום.


ניתן לרכוש את הספר מודפס או אלקטרוני דרך אינדיבוק, או מודפס בחנויות הספרים:
http://indiebook.co.il/shop/%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A2%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%96%D7%9E%D7%9F/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי