עד שתגיעי למקומה מאת רותי לקס

עבר הרבה זמן מאז שקראתי ספר ישראלי שהצלחתי לקרוא, להתחבר ולאהוב. בחג שבועות האחרון אינדיבוק יצאו במבצעים לכבוד החג, והחלטתי לחפש שם משהו שונה או חדש שעוד לא קראתי. ואז הגעתי לספר הזה.

"עד שתגיעי למקומה" הוא רומן שיצא בהוצאה עצמית בשנת 2013. הוא מביא את סיפורן של 5 נשים: אחינועם, יערה,נעמה,שני ושרון.
כל אחת מהנשים הללו היא אשת קריירה ולה סיפור חיים אחר, הן למעשה זרות עד שהגורל מחליט להפגיש בניהם. לאט לאט 5 הנשים מפתחות להן מנהג לאכול ארוחת צהריים ביחד יום יום בקפטריה בבניין, ולמרות השוני בניהן החברות מתפתחת.
אחרי תקופה של כשנה, החברות עולה שלב, והסודות שעוד לא התגלו מוצאים את דרכן החוצה, והבנות מחליטות לפתוח בניסוי: הן יתחלקו לזוגות ויעזרו אחת לשנייה לפתור את הבעיות שלהן.
רוצות לדעת איך נגמר הניסוי? תיכנסו ותקראו.


אני חייבת להגיד שהופתעתי לטובה מהספר הזה. חשבתי שהוא יהיה יותר כבד ומעיק בגלל הנושאים שעליו מדבר, או שהוא ישעמם אותי כי מדובר פה בנושאים שאני בגילי עוד לא מתחברת אליהם, אבל כל החששות שלי היו לשווא ונהנתי ממנו כל כך שסיימתי אותו תוך 48 שעות פחות או יותר.
הכתיבה בספר הזה היא כתיבה ברמה גבוהה, זורמת ומעניינת. הסופרת הצליחה לשזור 5 סיפורים אישיים שונים בספר אחד המתעסקים בנושאים שונים: אישה מוכה/מפוחדת,ילדים, גירושים,אהבה לא ממומשת, דכאון ועוד....
מאוד אהבתי לקרוא על הסיפור האישי של כל אחת, אך אני מודה שבהתחלה הלכתי לאיבוד עם כל המידע עליהם והקפיצה בין דמות לדמות אבל לאט לאט הכל הסתדר.
הקשר בין חמשת הנשים הללו זה קשר יחיד במינו, וכזה שאפשר לקנא בו. הן אומרות את האמת אפילו כשהיא פוגעת, אך תמיד שם לתמוך ולעזור.
מצאתי דברים שאני יכולה להתחבר אליה בכל אחת מהנשים הללו, שזה דבר לא פשוט בכלל מרוב שהן שונות, אבל לרצון של הנשים הללו למצוא את האושר שלהן כל אחת יכולה להתחבר.
הספר עוסק בהתחלות חדשות ולשים את העבר והפחדים מאחוריך, או לפחות ככה אני רואה את זה. וזה מה שאהבתי בו.
סוף הספר היה לי קצת מהיר מדי. הרגיש לי שהבנות מצאו את  הגרסה שלהם ל"והם חיו באושר ועושר" מהר מדי, אבל אני יכולה להבין למה זה נכתב ככה.
לספר הזה אני נותנת 4 כוכבים כי ההתחלה שלו הייתה לי קצת כבדה ומסורבלת והסוף מהיר מדי אבל שמחה שהמשכתי ואני ממליצה עליו בחום.








לרכישה:
http://indiebook.co.il/shop/%d7%94%d7%91%d7%90%d7%a0%d7%95-%d7%91%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d/%d7%a2%d7%93-%d7%a9%d7%aa%d7%92%d7%99%d7%a2%d7%99-%d7%9c%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%94/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover