The Other Man by R.K. Lilley

הסופרת הזו כתבה את סדרת UP IN THE AIR ואת הטרילוגיה טריסטן ודניקה. את שתי הסדרות האלה מאוד מאוד אהבתי. כשהסופרת הודיעה שהיא מוציאה עוד טרילוגיה שנקראת THE WILD SIDE חשבתי שהנה מגיעה עוד טרילוגיה שתפיל אותי מהרגליים, אך לצערי התאכזבתי ממנה קשות. והנה לפני כשבוע הסופרת פרסמה תאריך יציאה של הספר הזה, שלכאורה היה אמור להיות סטנד אלון שלא קשור לאף סדרה.

בספר הזה אנו פוגשים את לורדס, אישה בת 41, גרושה עם 2 ילדים בקולג' וכלב. היא פוגשת את הית', בחור צעיר, גבוה, בלונדיני ושצעיר ממנה בכמה שנים טובות במכולת השכונתית. המשיכה המינית בניהם מיידית אבל הם מתעלמים וכל אחד ממשיך בעיסוקיו.
מספר ימים לאחר מכן הם נפגשים שוב, והפעם אי אפשר להתעלם מהמשיכה המינית והם מוצאים את עצמם בביתה של לורדס ובמיטתה. וככה מתחיל הקשר בניהם, אבל הקשר הוא לא קשר רגיל. הית' לא נשאר בסביבה. הוא נעלם כל פעם לכמה ימים, שומר על הסודות שלו ואינו נפתח בעוד שלורדס רוצה יותר מהזוגיות הזו מסתם סקס. לאט לאט הדברים מתקדמים בקשר בניהם, אבל מצד שני הסודות מתחילים להכביד עליו והדברים הולכים ומסתבכים.
רוצות לדעת את הסודות והסוף? תקראו ותגלו.

הספר שאמור להיות סטנד אלון שלא קשור לשום סדרה בעצם קשור לסדרת THE WILD SIDE ולכן רצוי לקרוא אותה לפני כי אחרת אם תקראו את הספר הזה לפני הוא יהרוס לכם את הסדרה. בנוסף יש פה אזכורים של הדמויות מסדרת UP IN THE AIR ומטריסטן ודניקה.
אני את הספר הזה חיבבתי לא יותר. קיוויתי לספר טוב וחזק, וקיבלתי ספר שדיי אכזב אותי. כן רמת הכתיבה טובה, ויש סצנות לא רעות אבל בסופו של דבר ציפיתי ליותר, כי כבר קראתי דברים מעולים מהסופרת הזו.
לורדס היא אישה בת 41 שיוצאת עם גבר בן 25. גבר שמבוגר בשנה או שנתיים מהבן הבכור שלה. היא נותנת להית' לבוא וללכת מתי שהוא רוצה, כמעט בלי הסברים או תשובות ורוב הקשר שלהם (לפחות בהתחלה) הוא מאוד פיזי ומיני. יש בספר הזה יותר סצנות סקס מעלילה, ומי שקרא את הסדרה THE WILD SIDE יודע ומבין מי זה הית' דיי בהתחלה ואז אין יותר מדי מתח או מסתורין.
בשני הפרקים האחרונים הסופרת הכניסה יותר מתח ועלילה מבכל הספר וזה היה חבל, כי גם כשהיה מתח הוא היה מאוד קצר ודחוס ופשוט נגמר מהר מדי.
הספר הזה הוא לא סיפור אהבה גדול מהחיים, או משהו שלא ראינו אף פעם, אבל כן יש בו כמה הפתעות נחמדות.
אני נתתי לספר 3.5 כוכבים



הספר לא תורגם וניתן לרכוש אותו באמזון:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover