עיניים פקוחות לרווחה מאת רין מילר

עיניים פתוחות לרווחה הוא הספר השלישי בסדרת בלאקסטון והוא סיום מושלם לסדרה טובה. (כן אני יודעת שיש עוד ספר בסדרה אבל נדבר עליו אחר כך)

בספר הזה מערכת היחסים בין ברין לאית'ן מתקדמת ומתפתחת ואית'ן מציע לברין נישואים.
תכנון חתונה הוא דבר לא פשוט בתנאים אופטימליים אך מספר גילויים ואירועים הופכים את התקופה האחרונה לקשה ולחוצה לברין ולאית'ן, ובנוסף עליהם להתמודד עם המטורף שעוקב ומטריד את ברין.
לקראת סוף הספר אנו מגלים את הזהות של המטריד ומה הסיבה האמיתית שלו לכך.
רוצות לגלות למה? קראו ותגלו.

את הסדרה הזו (ואת סדרות הספין אוף שלה) אני קראתי באנגלית לפני הרבה זמן וכן אני אהבתי אותה. אני מודה היום שאחרי כמות הספרים שקראתי הסדרה פחות קורצת לי אבל היא עדיין סדרה לא רעה בכלל.
התרגום של הספר הזה היה לא רע. כן היו לו בעיות קלות של שגיאות והגהה (רווחים לא במקום או אותיות נוספות) אבל לא הרבה שיפריעו לקריאה.
יחסית לשני הספרים הראשונים בסדרה הזו הספר הזה מלא יותר בקיטש וקצת פחות עלילה. רק לקראת הסוף באמת הדברים מתחילים לזרום יותר מהר (וגם הכל נגמר מהר)
כמו שאמרתי לסדרה הזאת יש עוד ספר אחרון שסוגר את כל הסדרה ואני קראתי אותו באנגלית כשהוא רק יצא. אני חייבת להגיד שאני תומכת בהחלטת ההוצאה לא לתרגם אותו כי לדעתי הספר מאוד מאוד מיותר. הוא לא תורם לסיפור כמעט כלום, כמעט ואין בו עלילה והוא פשוט מאוד מאוד דביק וקיטשי ודי הורס את ההנאה של קריאת הסדרה.
אני בסופו של דבר נהנתי מהסדרה ואם אני צריכה לסכם את הסדרה אני חושבת שהסדרה הזאת לא רעה ואני נותנת לכל הסדרה 4 כוכבים.



כרגע הספר זמין רק דיגיטלי ואתן מוזמנות להיכנס ולרכוש אותו ואת שאר הספרים אם לא קראתן דרך אינדיבוק:
http://indiebook.co.il/shop/u-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%A0%D7%95%D7%92%D7%A2%D7%AA/%D7%A2%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A7%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%95%D7%95%D7%97%D7%94/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover