הדאנג'ן מאת צריס סינקלייר

הספר הזה היה מבין ספרי הBDSM הראשונים שקראתי, ומאז אותה פעם קראתי אותו יותר מדי פעמים בשביל לספור, והוא מבין האהובים עלי.
צ'ריס סינקלייר כתבה לא מעט ספרי BDSM , שאת כולם קראתי, ואני מחכה בקוצר רוח לספרים הבאים שלה. ולמרות מספר הרב של ספרים אף ספר אינו כמו הקודם והכתיבה היא כתיבה איכותית, רהוטה ובעיקר ממכרת.
אני חיכיתי הרבה זמן שיבוא ספר בעברית שיציג את עולם הBDSM בצורה עמוקה ואמיתית ולא כמו שהוצג עד עכשיו בספרים כמו חמישים גוונים של אפור או הספרים של מאיה בנקס (שלדעתי מראים זלזול בנשים ולא משהו אחר). וכל כך שמחתי ששמעתי כשהספר הזה יתורגם ויצא והנה הוא כאן.


הספר הזה מספר את סיפורם של מקנזי "מק" טילור ואלכסנדר "אלכס" פונטיין.
מקנזי, אשר גדלה במשפחות אומנה ומסתירה סוד אפל וקשה מעברה והיום וטרינרית עם המלצות חמות מגיעה לביתו של אלכס בסיאטל כחלק מתוכנית להחלפת בתים לחופשה כדי לשמור על כלבו ובנתיים למצוא עבודה. אך למקנזי יש בעיה  עם דלתות נעולות – היא חייבת לפתוח אותם וכשהיא נתקלת בדלת כזו בביתו של אלכס היא אינה יכולה להתעלם, פורצת את המנעול, נכנסת לחדר ובכך מפירה את החוזה שלה עם אלכס.
אלכס פונטיין, גבר דומיננטי בכל רמ"ח איבריו, ואף אחד מהמשקיעים במועדון הBDSM היוקרתי בעיר, מפספס את טיסתו לביתה של מקנזי ולכנס שהיה אמור להשתתף בו לאחר שעזר לאישה מבוגרת שנחטף לה התיק.
לאחר שהגיע לביתו ותופס את מקנזי על חם בחדר הנעול, מחליט אלכס לשוחח עמה (כמובן שקודם יעניש אותה על הפרת החוקים) ומשיחה עם הוטרינרית הצעירה הוא מבין שאין לה לאן ללכת (מקנזי לא רוצה לחזור לעיירה שממנה הגיעה) ובנוסף על כך לאלכס גם יש בעיה עם סינתיה האקסית שלו שלא מוכנה לוותר עליו אלכס מציע הצעה למקנזי שתטיב עם שניהם – היא תישאר לגור בביתו ובאירועים מסויימים תתנהג כמו שמקובל במערכת דום/סאב ותהיה הסאבית שלו והוא לא יספר לקהילת הוטרינרים ותכנית להחלפת בתים על כך שפרצה לחדר נעול.
מקנזי מסכימה, וככל שהימים חולפים מתחזק הקשר בין אלכס למקנזי: מזרים לחברים ולנאהבים, אך מקנזי שמשוכנעת שכשאלכס יגלה את סודה יעיף אותה מביתו ולא ירצה אותה יותר.
 מהו הסוד הנורא של מקנזי? האם אלכס יקבל אותה בחייו למרות השדים שלה? האם מקנזי תוכל להשלים עם אהבתו של אלכס אליה? תקראו ותגלו.

אם עוד לא הבנתם הספר הזה הוא מהאוהבים עלי, וצריס סינקלייר היא הסופרת האהובה עלי במיוחד בז'אנר הBDSM. לא רק שהכתיבה של צריס סוחפת, מרגשת, משעשעת ובעיקר מהנה, צריס עצמה באה מעולם הBDSM, זה לא רק תחקירים שהיא ביצעה אלא היא מביאה לספרים את העולם שהיא עצמה חוותה בצורה זו או אחרת.
אני חייבת להגיד שאחרי שקראתי את הספר באנגלית כל כך הרבה פעמים, היה לי קצת מוזר לקרוא אותו בעברית. התרגום היה טיפה גבוה מדי יחסית לשפת המקור, אבל אני אקח תרגום גבוה מדי כל יום במקום תרגום או כתיבה נמוכה.כן היו כמה מילים ושמות שהייתי מתקנת אבל הכל זה זניח. הכתיבה והתרגום בספר מעולים, העלילה זורמת ומושכת מהשנייה הראשונה.

מקנזי היא אישה חזקה ועצמאית, למרות ובגלל עברה הקשה היא מתקשה לבטוח באנשים ובמיוחד בגברים, אבל להיכנע לאלכס ולתת לו את השליטה על גופה גורם לה להרגיש משוחררת וחופשייה ומגורה כמו שבחיים לא הייתה אבל זה לא מוריד מערכה לרגע. היא ממשיכה להיות אותה מקנזי גם מחוץ לחדר המיטות.
אלכס הוא הגבר האולטימטיבי.הוא שנון, מצחיק ונאמן, הוא מאמין שגברים צריכים לתמוך ולעזור לחלשים ולא להתעלל בהם. הוא משקיע את כישוריו ואת זמנו לעזור לחברות סטרטאפ להצליח והוא אוהב חיות מושבע. הוא גם גבר דומיננטי שלא יכול להתרחק מהסאבית הקטנה שלו שכל כך צריכה עזרה ולא מפנימה את זה.
קטעי הסקס המוצגים ומתוארים בספר הזה לא משפילים או מבזים את הדמויות. הם הוכנסו בטוב טעם והסופרת הכניסה אלמנטים רבים מעולם הBDSM.
יש גם בספר כמה קטעים משעשעים שרק תורמים לעלילה ולא נותנים לספר להיות כבד מדי.

אני נתתי לספר הזה 5 כוכבים ויודעת שאני אקרא אותו שוב גם באנגלית וגם בעברית אז ממליצה לכם לנסות אותו שוב ואולי תתאהבו בז'אנר הBDSM כמוני



לרכישה:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover