Servicing the Target by Cherise Sinclair

הספר הזה הוא הספר ה-10 בסדרה שנקראת MASTERS OF THE SHADOWLAND ולמרות שכל ספר עוסק בזוג אחר במועדון הBDSM היוקרתי הם כולם קשורים זה לזה ולכן רצוי וכדאי לקרוא לפי הסדר. ובגלל שחיכיתי לספר הרבה זמן גם קראתי שוב את כל הספרים לפני.
תקציר שאר הספרים בסדרה:
http://itisallaboutthelove.blogspot.co.il/2015/07/masters-of-shadowland-by-cherise.html

למרות שהספר הזה שייך לסדרה הוא קצת שונה. הוא שונה כי פה הנשלט (הסאב) הוא בן והשולטת (מיסטריס) היא אן.
גם הספר הזה יצא במסגרת "1001 לילות"


אן ובן מכירים שנים. היא אחת המאסטריות הכי מכובדות במועדון השאדולנד והוא השומר בכניסה.
בן הוא יוצא צבא, צלף מוכשר וצלם עוד יותר מוכשר עובד כשומר במעודון כבר שנים והוא תמיד חשב שהוא "ונילה". בתקופה האחרונה הוא מוצא את עצמו נמשך למיסטריס אן, המאסטרית הקשוחה והסאדיסטית במועדון. כשאן מגיעה פצועה למועדון לאחר שנפצעה בעבודתה (היא עובדת כציידת ראשים) בעלי המועדון Z מבקש מבן לקחת את אן לביתה.

אן היא אישה קשוחה השונאת שינויים, היא לא רוצה להיקשר לדברים או לאנשים והיא נחושה להוכיח שאישה יכולה לבצע בדיוק את אותם דברים כמו הגברים שמסביבה. היא התגייסה למארינס, כשהשתחררה הפכה לשוטרת ועזבה את עבודתה במשטרה בשל שנאת נשים. היום היא מתנדבת במעונות לנשים מוכות, ואחראית על צוות של לכידת אנשים הבורחים מן החוק. אך עדיין היא מוקפת באנשים שרואים בה רק כאישה חלשה.

לאחר שבן מחזיר אותה לביתה, ולאחר פגישה נוספת שלהם במועדון הם מחליטים להתחיל לחקור את משיכתם המינית זה לזו, והאם בן מסוגל להיות הסאב שלה בתוך חדר המיטות ומחוץ להן.
האם בן באמת "ונילה" או שיש פה עוד משהו? האם אן באמת הסדיסטית הקשוחה שכולם חושבים שהיא? והאיך יתפתח הקשר בניהם? תקראו ותגלו.


לספר הזה חיכיתי המון. אן היא דמות מאוד מושכת ומעניינת וכל פעם שהזכירו אותה בספרים רציתי להכיר אותה יותר ויותר, אבל לא חשבתי שדווקא בן יהיה הגבר שלה ובטח שלא חשבתי שאני אהנה מספר שהשולטת בו היא אישה.
אך צריס סינקלייר, שהיא הסופרת האהובה עלי ביותר, הצליחה להפתיע אותי שוב.
כמו בכל ספר שלה, הכתיבה ברמה גבוהה, היא משלבת פה הומור, רומנטיקה, חברות, BDSM ואפילו קצת דרמה ומתח.
אן תפסה אותי חזק מאוד. מבחוץ היא אישה קשוחה, אך מבפנים היא עדיין הילדה הפגועה שאביה העביר כל הזמן דירות בשל עבודתו בצבא. היא לא תודה בזה אבל האישור של משפחתה לעבודתה ולחוזקה חשוב לה מאוד. היא רוצה משפחה, ילדים ואפילו חיית מחמד אך להודות בזה ולעבוד בשביל להגיע לזה זה כבר סיפור אחר.
בן עוזר לה להיפתח, לאט לאט היא מבינה גם שיש לה חברות אמיתיות בשאדולנד ושהיא לא לבד. האהבה שיש בה לילדים ולנשים הזקוקות לעזרה היה דבר יפה לקרוא.
בן הוא גבר גדול, ופניו הקשוחות הבריחו לא מעט אנשים, נשים וילדים, (וכשדבר כזה קורה הלב שלו נשבר) והוא יכול לשלוט בכל דבר בחייו, אך כשזה מגיע לחדר השינה הוא מעדיף לתת לאן לשלוט ולקבוע את החוקים. אך זה לא מוריד מכמה שהספר לוהט, וממכר. אן ובן מוצאים את הדרך שהכל יעבוד. אין פה השפלות או שינוי במאזן כוחות. בן מבין שהוא ואן שווים בהכל, אך לו יש את הרצון לוותר על שליטה בחדר השינה ולה יש את הרצון לשלוט.

בהמלך הספר הזה צחקתי עם הדמויות, כאבתי איתם וכמעט בכיתי איתם, ומה שבטוח התאהבתי בהם.
היו חסרים לי קצת דמויות מהספרים הקודמים, אך האזכורים של הדמויות שכן הוצגו הזכירו לי למה אני אוהבת את הסדרה והסופרת הזו כל כך.
ממליצה על הספר בחום והוא כמו שאר הספרים בסדרה קיבלו 5 כוכבים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי