MASTERS OF THE SHADOWLAND by Cherise Sinclair

את צריס סינקלייר אני מעריצה כבר תקופה הספרים הבודדים שלה מעולים והסדרות מדהימות.
הסדרה הזו בנויה מ10 ספרים  ולפי מה שצריס אומרת "היד עוד נטויה" (דבר שאותי אישית משמח מאוד כי יש עוד כמה דמויות שהייתי מתה לקרוא עליהן), חוץ מזה כל הדמויות הנשיות הן נשות קריירה מגיל 30 ומעלה, וכל הגברים הם אין סתם דומים (DOMS) אלא מאסטרים של BDSM (כלומר עוסקים שנים בזה ותואר המאסטר הוא כמו תואר של כבוד בקהילת המועדון).

הסדרה עוסקת במועדון BDSM שנקראת CLUB SHADOWLAND וכל ספר עוסק בזוג אחר ,אבל (וזה אבל חשוב) כל הדמויות משותפות וחוזרות בכל הספרים (ומספר מסויים יש קו עלילה שממשיך ומקשר בין הדמויות בספרים שאחריו) אז רצוי לקרוא מההתחלה ולפי הסדר.

הספר הראשון - CLUB SHADOWLAND:
הספר הראשון מספר את הסיפור של ג'סיקה וזאכרי.
ג'סיקה נתקעת עם המכונית בתעלה כשסטתה מהכביש כדי לא לדרוס חיה וצריכה ללכת ברגל בגשם עד המקום הכי קרוב להזמין גרר כי הטלפון שלה לא עובד.
היא מגיעה לשטח המועדון (שלא נראה כמו מועדון) רטובה מהגשם ומחפשת מחסה וטלפון כדי להתקשר לגרר השומר בכניסה אינו מכניס אותה, אך לאחר התעקשותה הוא קורא למנהל המקום.
זאכרי "מאסטר Z", הוא מנהל המועדון (ובמקצועו הוא פסיכולוג ילדים) רואה אותה בכניסה רועדת מקור, מורה לשומר שלו להזמין לה גרר ומכניס אותה למקלחות המועדון כדי שתתחמם ולא תחטוף היפותרמיה.
לאחר המקלחת Z מציע לה הצעה או שתישאר לשבת בלובי על הרצפה בלי חימום או שתיכנס איתו פנימה לתוך המועדון האמיתי.
ג'סיקה היא מנהלת חשבונות,אישה משכילה בעלת אופי תוסס אך מעט שמרני שמגלה בעזרת Z את המשיכה שלה לBDSM, למרות שהראש שלה אומר לה שזה לא דבר נבון.
“Heck, that woman out there looked like she was getting more from one kiss than Jessica had ever gotten from the whole insert-dick-move-around shebang.”
 Z  עוסק בBDSM שנים אך אף אישה (אפילו לא גרושתו) לא משכה אותו פיזית ומנטלית כמו ג'סיקה ולילה אחד במועדון איתה אינו מספיק לו, והוא נחוש לעזור לה לגלות את האופי המיני האמיתי שלה, להשתחרר מהדעות הקדומות ולקבל את היותה סאבית.
האם ג'סיקה תוכל להשתחרר מהדעות הקדומות שלה? האם יפריע לה ההפרש גילאים בניהם?

הספר השני - Dark Citadel :
זהו הסיפור של קרי ודן.
קרי,מורה במקצועה, מגיעה למועדון עם החבר שלה לכיתת לימוד לדום/סאב מתחילים, אך במהלך השיעור הראשון קרי נפרדת ממנו ומוצאת את עצמה לבד בכיתה.
מאסטר דן,שוטר במקצועו, ומדריך הכיתה לא יכול להוריד ממנה את העניים מהרגע הראשון ומציע לה לקחת אותה תחת כנפיו ולהכיר לה את עולם הBDSM.
לאט לאט קרי מגשימה את הפנטזיות שלה ומגיעה למסקנה שזה לא חייב להישאר בגדר פנטזיה, לפחות לא כשהיא עם דן.
בעזרת דן והחברים החדשים במועדון היא מאמצת את הסאבית שבתוכה, ומגלה את קרי האמיתית.
“It's hard for an educated woman to turn her head off. That's part of the joy of being a submissive. None of the decisions are yours. When you can't refuse anything and can't even move, those voices in your head go silent. All you can do, and all you are permitted to do, is feel.”
אבל דן שאיבד את אשתו מתקשה להאמין באהבה ולהיפתח לקרי מחשש שיפגע
האם דן יתגבר? האם קרי תוכל להתמודד עם היותה סאבית?

הספר השלישי -  Breaking Free:
זהו הסיפור של בת' ונולאן
בת' ברחה מבעלה הסדיסט לאחר ששנים התעלל בה.
למרות ההתעללות הקשה שעברה, היא עדיין זקוקה למישהו שיקח את המושכות במיטה אך היא פוחדת לאבד שליטה על החיים שלה שוב.
מאסטר Z נותן לה אולטימאטום: או שתוותר על החברות במועדון או שתתן למאסטר נולאן לנסות לעזור לה ולהתגבר על הפחדים שלה שנגרמו מעברה (עבר שאף אחד לא יודע עליו).
מאסטר נולאן רואה את הבעיה של בת' בזמן סצנה שלה עם דום אחר, וכאשר Z מבקש ממנו לעזור הוא מסכים, למרות העבודה הרבה שכרוחה בלעזור לבת' להגיע למצב שהיא חופשיה.
נולאן מלמד את בת' שהעולם הזה הוא לא רק כאב אלא גם הנאה (ולפעמים הנאה מכאב), הוא מלמד אותה לשחרר ושהיא לא חייבת להיות בשליטה בכל רגע, אבל את הדבר הכי חשוב הם לומדים ביחד: לאהוב ולבטוח.
“Be brave, little rabbit. Take a chance.”
אבל מה יקרה כאשר הבעל הסדיסט שלה יגלה איפה היא חיה ומה יקרה כשנולאן יגלה את עברה ושהיא עדיין נשואה?

הספר הרביעי -  Lean on Me:
זהו הסיפור של קאלן ואנדראה.
אנדראה יודעת שהיא סאבית ויודעת שהיא צריכה לשחרר שליטה כדי להנות אבל היא לא מצאה לעצמה עד עכשיו אף דום שיוכל לעזור לה ולכן היא מבקשת מידיד טוב שלה טובה שיכניס אותה למועדון shadowland, והוא מצליח להכניס אותה למועדון והיא תהיה חלק מפרוייקט כסאבית מתחילה.
מאסטר קאלן הוא עובד כברמן במועדון ואחראי על תפרוייקט ה trainee"" (תכנית העוזרת לסאביות מתחילות להכיר את שאר האנשים במועדון ע"י מלצרות או השתתפות בסצנות בפיקוח מאסטר אחר ובהסכמתן בלבד.
כאשר Z מכניס את אנדראה לפרוייקט קאלן מתעצבן, משום שאנדראה אינה סאבית מנוסה (היא גם לא מתלבשת כמו סאבית) ובעלת אופי קשוח, אך למרות הכל היא עומדת במשימות והוא מוצא את עצמו מאתגר אותה (ואת עצמו) ומנחם אותה יותר ויותר.
“I'm not likely to forget someone slapping my butt with a big piece of wood.”
לאנדראה עבר בעייתי ורתיעה משוטרים וכאשר אנדראה מואשמת בגנבה במועדון היא מגלה שקאלן שוטר והפחד שלה שהעבר יפריד בינה לבין הדום היחידי שהצליח להשפיע עליה.
מה קאלן יחשוב עליה כשיגלה את העבר? מי באמת הגנב?

הספר החמישי – make me sir :
זהו הסיפור של גבי ומרקוס.
ברחבי ארה"ב נשים ובעיקר סאביות נחטפות ונמכרות לפושעים וכשגבי מגלה שחברה טובה נחטפה אף היא ע"י אותם פושעים היא מתנדבת לעזור לFBI למצוא דרך לעצור את הפושעים.
כדי לעשות זאת גבי נכנסת למועדון הSHADOWLAND (ורק Z יודע מה המטרה האמיתית שלה שם) והופכת לחלק מהסאביות המתלמדות בפרוייקט של מרקוס (שירש את התפקיד מקאלן), אך בשל המידע שקיבלה עליה להתנהג כפרחחית כדי למשוך את החוטפים ולא כאסבית צייתנית.
מרקוס, עו"ד במקצועו, ירש את התפקיד של אחראי על הסאביות המתלמדות מקאלן ועכשיו עליו לדאוג לצרכיהן של כל הסאביות שתחת פיקודו, אך גבי לא עושה לא חיים קלים, דבר שהוא מאוד לא אוהב בשל אשתו לשעבר.
Gabi to Marcus: "I can't believe out of one hundred thousand sperm, you were the fastest!”
לאט לאט מרקוס רואה את האופי האמיתי של גבי מתחת להתנהגות הפרחחית שלה (וגם לומד לאהוב את זה) בעוד שגבי מתקשה להמשיך עם ההצגה ולאכזב את מרקוס.
אך מרקוס מרגיש שלגבי יש אג'נדה נוספת להיות במועדון והוא נחוש לגלות מה היא.
מה יקרה כשמרקוס יגלה את האמת? מה יקרה לגבי עם החוטפים יתפסו אותה או יגלו שהיא עובדת עם הFBI? מה יהיה עם שאר הסאביות של המועדון?

 הספר השישי – To Command and Collar:
זהו הסיפור של ראול וקימברלי.
קימברלי נחטפה,עברה התעללות פיזית,מינית ומנטלית ע"י החוטפים שלה אך כאשר נמכרה לאיש עשיר הצליחה לברוח ממנו אך לצערה נתפסה והוחזרה לחוטפים שלה
לאחר שראול ושאר המאסטרים שמעו על התכנית לחטוף ומכור סאביות הוא מצליח  בעזרת המידע של הFBI להסתנן לארגון בתור קונה פוטנציאלי לאחת המכירות שלהם.
כאשר ראול מגיע למכירה הוא מזהה שם את קימברלי, חברתה הטובה של גבי שנחטפה לפני מספר חודשים ויועדה להיות שפחת מין, ומחליט לקנות אותה ולשחרר אותה מידי הפושעים.
כאשר ראול קונה אותה אחראי המכירה מודיע לו שהוא יהיה נתון במעקב על ידם ושבעוד מספר שבועות יהיה עליו להופיע עם קימברלי בתור שפחתו ורק לאחר מכן יוכל להיפגש עם ראשי הארגון ולרכוש עוד שפחה.
כאשר ראול וקימברלי מגיעים לביתו, ומספרים על כך לFBI קימברלי רוצה (בניגוד רצונו של ראול) להמשיך ולנסות לתפוס את הפושעים, אך דבר זה אומר שעליה לעבור לגור עם ראול וללמוד איך להתנהג כמו סאבית כל הזמן ולא רק בחדר השינה.
לאחר הדברים שעברה במהלך החטיפה, קימברלי מתקשה עם האינטימיות, הקרבה, והכניעה הדרושה כדי להפוך לסאבית מלאה, ולמרות התנגדותו הראשונית ראול לא מוותר עליה ועוזר לה להתגבר על מה שעברה ולמצוא את מה שחיפשה כל החיים, דום ומאסטר.
“A good relationship is a two-way street, gatita. Submitting and serving is equaled by a master’s need to take control, to protect, to make someone happy.”
אבל האם הם יצליחו לגרום לפושעים להאמין שהיא באמת השפחה שלו? האם הם יצליחו להפיל את הארגון?

הספר השביעי – This Is Who I Am:
זהו הסיפור של סאם ולינדה, והספר הזה עוסק יותר בסאדו מאזו משאר הספרים
לינדה היא סאבית מזוכיסטית שנחטפה כשיצאה ממועדון כלשהו בעיר שבה היא גרה ויועדה להימכר כשפחת מין, וכמו קימברלי מהספר הקודם עברה התעללות ודברים לא פשוטים.
סאם הצליח להסתנן בעזרת ראול לארגון החוטפים ומצליח להציל את לינדה מידי החוטפים בזמן שחיכו לפשיטת הFBI על מקום המכירה.
בזמן הזה סאם היה צריך לעשות סצנה עם לינדה כדי להוכיח את אמינותו לחוטפים ובמהלך הסצנה גילה שלינדה היא מזוכיסטית, דבר שקסם לאופי הסדיסטי שלו.
לאחר שהשתחררה מהחוטפים וחזרה בשלום לביתה ולחיים הרגילים שלה, לינדה מנסה להוכיח לעצמה שהיא לא זקוקה לכאב כדי להנות אלא רק לדום טוב ומנסה את מזלה במועדון הSHADOWLAND.
סאם שמוצא את עצמו נמשך אליה, מנסה להראות לה שאין שום דבר רע בלהיות מזוכיסטית, וכשמישהו מטריד אותה ומרסס על ביתה כתובות גרפיטי הוא יוצא להגנתה שוב.
סאם ולינדה מגלים שחוץ ממשיכתם לסאדו מאזו יש להם עוד מספר דברים משותפים: שניהם גרושים ולשניהם ילדים באותם גילאים בערך, ושניהם בעלי אופי עקשן.
לאט לאט לינדה מוצאת את עצמה נפתחת לסאם, ואפילו מתאהבת בחווה ובהיותו קאובוי, וסאם מגלה שלא כל הנשים כמו האקסית שלו ומתאהב בה ובאופי האימהי והדואג שהיא מפגינה כלפי בתו.
אבל האם לינדה תצליח לאמץ את האופי המזוכיסטי האמיתי שלה? איך יקבלו את זה ילדיה? ומי מרסס על ביתה כתובות גרפיטי?

הספר השמיני – IF ONLY:
זהו הסיפור של סאלי,וינס וגאלן...(ולא לא טעיתן זה סיפור על שלישיה...ואני חושבת שזה אחד הספרים היותר טובים בסדרה)
סאלי ,אחת הסאביות המתלמדות הותיקות יותר במועדון, חוזרת למועדון לאחר שנפרדה מדום שהתעלל בה.
סאלי היא גאונה במחשבים בעלת אישיות תוססת ולעיתים פרחחית, (ובשל התנהגות זאת הייתה מועמדת לחטיפה ע"י החוטפים שחטפו את קימברלי ולינדה) אך כשסאלי חוזר למועדון האישיות התוססת שלה כמעט ולא קיימת בשל הפרדה מהחבר שלה.
“Patient isn’t exactly a word in my vocabulary”
סאלי התחילה לעבוד במשטרה בזיהוי פליליף במחלקת מחשוב וכאשר היא מגלה שהייתה מועמדת לחטיפה היא מחליטה להקים חשבונות אימייל בדויים, לעקוב אחרי ראשי הארגון של החוטפים ולהעביר את המידע בסתר לFBI בלי שיוודע שזו היא.
וינס וגאלן הם סוכני הFBI שהופקדו על מקרי החטיפה,ולאחר שהצליחו להפיל את הארגון בשטחם הם מתקבלים למועדון הSHADOWLAND בתור מאסטרים.
שניהם עובדים ביחד כבר שנים, ואוהבים לחלוק בניהם סאביות, וסאלי ואישיותה התוססת לכדה את עיניהם.
כשסאלי חוזרת למועדון בלי התנהגותה התוססת, הם מנסים להגיע לשורש העניין ולגלות מה קרה אך התכנית שלהם נכשלת, סאלי בורחת מהם לביתה, אך שם מחכה לה האקס שלה שרוצה אותה חזרה וכשהיא מסרבת הוא מתחיל להכות אותה.
כשוינס וגאלן שומעים על כך בקשר המשטרתי של דן (מהספר השני) הם מגיעים לעזרתה, ובזמן שדן עוצר את האקס המכה הם לוקחים אותה לביתם עד שתבריא.
סאלי נמשכת לשניהם והם אליה, אך הסוד שהיא מסתירה מהם מכביד עליה
האם הם יצליחו לעצור את ארגון הפשיעה אחת ולתמיד? איך תעבוד מערכת היחסים בניהם? מה שאר האנשים יחשבו על הקשר הזה? איך הסוכנים יגיבו כשיגלו שסאלי היא זו ששולחת את  המידע על הפושעים?

הספר ה- 9 Show Me, Baby
הוא יצא כחלק מפרוייקט של מספר סופרות שנקרא 1001 dark nights"" שבו מספר סופרות מוציאות כל חודש במשך שנה ספר אחר (משהו על בסיס סיפורי אלך לילה ולילה של שחרזדה).
הספר מספר את הסיפור של גייק שפילד, וטרינר במקצועו, חייל משוחרר והיום אחד המאסטרים במועדון ה
BDSM השאדולנד ורייני שהיא אחת הסאביות המתלמדות במועדון.

גייק ורייני מכירים מהמועדון למרות שהיא מתחמקת ממנו, אך פגישה מקרית שלהם כאשר רייני מצילה גור כלבים שנדרס ומגלה שהוטרינר שהגיעה אליו בהמלצת חבריה הוא גייק זו ההתחלה של הסיפור שלהם.
רייני היא מה שנקרא BBW, אישה גדולה ויפה (או מה שנקרא PLUS SIZE), והיא מודעת למה החברה חושבת על נשים במשקלה, אך לגייק לא אכפת מזה. הוא נמשך אליה והוא מנסה לפתות אותה ולעבוד איתה על הבעיות שיש לה במועדון שהעיקרית בהם זה שהיא אינה מסוגלת להגיד "לא" מפחד לאכזב אנשים.

העבר של רייני לא עבר פשוט והיא מגיעה ממעמד נחות, ולאחר מקרים בעבר היא מאמינה שמישהי מהמעמד שלה לעולם לא תוכל להשתוות למעמד הגבוה ושעליה לעזוב את העיר בה גדלה. גייק בא ממשפחה עמידה ועשירה, אך מעמדות אף פעם לא שינו לו או למשפחתו. אך רייני לא מאמינה בזה.

למרות שהנובלה קצרה רואים איך נבנה הקשר בניהם לאט, איך האמון גודל בניהם, עד שהם מוכנים להודות אחד לשניה (ובעיקר לעצמם) ברגשותיהם בעיקר מול המכשולים העומדים מולם.
אני אישית מאוהבת בסופרת והיא אחת הסופרות האהובות עלי במיוחד בזאנר הBDSM והנובלה הזו מוכיחה לי שלא צריך ספר של 400 עמודים כדי לתפוס את הקורא.



אני ממליצה על כל הספרים שלה בחום ואצלי הם קיבלו 5 כוכבים כל אחד ואם היו יותר אז היו מקבלים גם יותר.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover