השלכות מאת אליתיה רומינג

כשרק התחלתי לקרוא באנגלית שמעתי על הטרילוגיה הזו, מכיוון שלא הייתי בשלה באותו זמן לקרוא אותה הוספתי אותה לרשימה. כמעט שכחתי שהיא ברשימת הקריאה שלי כשהוצאת "ספרות שנוגעת" הודיעה שהם מתרגמים אותה, והחלטתי לחכות לתרגום ולא לקרוא באנגלית. את הספר קיבלתי מההוצאה לסיקור.


זה הסיפור של אנתוני וקלייר.
קלייר פוטרה מעבודתה כחזאית בערוץ המקומי וכעת היא עובדת בפאב. יום אחד היא מתעוררת פצועה וחבולה במיטה זרה, כשהיא אינה זוכרת איך הגיעה לשם או את האירועים שקדמו לכך.
כאשר היא פוגשת את השובה שלה, אנתוני רולינגס, היא זוכרת שהיא מכירה אותו אך אינה יודעת מדוע כלא אותה ומדוע הוא מתנהג אליה ככה.
לאנתוני יש את הסיבות והסודות שלו לחטיפת קלייר. אנתוני מאמין שלכל מעשה יש השלכות ואת הדבר הזה הוא מלמד את קלייר בדרכים נעימות יותר ובדרכים נעימות פחות.
לאט לאט החודשים חולפים, קלייר מפתחת לה סוג של שגרה ובינה לבין אנתוני מתפתח קשר הבנוי על פחד, שליטה, ואמון ונדמה שגם אהבה מבצבצת לה שם אבל הדברים אף פעם לא כמו שהם נראים.
רוצים לגלות מדוע קלייר נחטפה ומה האירועים שהובילו לכך? תקראו ותגלו



את הספר הזה אני סיימתי כבר לפני כשבוע אבל הייתי חייבת לקחת זמן לפענח מה אני מרגישה. מה שבטוח ספר כזה עוד לא קראתי. במקומות מסויימים ראיתי את הספר הזה מתואר כספר BDSM. אני חייבת להגיד שזה ממש אבל ממש לא המקרה. BDSM זהו עולם שהחוק הכי חשוב בו זה "שפוי, בטוח ובהסכמה" ובספר הזה זה היה הכל חוץ מהמשפט הזה, אז למי שלא מתחברת ל BDSM אין מה לדאוג הספר הוא לא BDSM אבל הוא כן ספר אפל וקשה, ולא לבעלי לב חלש.
היה לי קשה בהתחלה להתחבר לספר. אני קוראת פה ושם ספרי אופל או סצנות קשות אבל פה די בתחילת הספר ולאורך די נכבד ממנו אנו נתקלים בסיטואציות קשות כמו מכות, אונס, מניפולציות רגשיות, איומים ועוד...
לאט לאט כשנכנסתי לראש של הספר והבנתי שזה לא עוד ספר שבלוני מתקתק (לא שיש בהם משהו רעים) התחלתי להנות יותר ויותר,
בניגוד ל"רשעים" מספרים אחרים שלהם הצלחתי להתחבר, לדמות של אנתוני לא הצלחתי. ראיתי שבסיקורים אחרים בארץ ובחול שהיו אנשים שתיארו אותו כאלפא מייל. אני רואה אותו כגבר מתוסכל, קנאי, אלים ופסיכופת.
הרגשות שלי לדמות של קלייר נעו בין רחמים לבין הרצון לצרוח עליה "מה לעזאזל את עושה?". בשלב מסויים אפילו חשדתי שהיא סובלת מתסמונת שטוקהולם.
למרות שלא התחברתי לדמויות (ובואו נודה בזה מאוד קשה להתחבר אליהן) מאוד נהנתי מהעלילה. היא לא נמרחת, יש בה המון טוויסטים ושום דבר לא נראה כמו שהוא באמת. הכתיבה של הסופרת היא כתיבה מעולה, והיא הכניסה קטעים מהעבר שרק תורמים למתח ולעוד קצת מידע על העבר של אנתוני.
מבחינת התרגום והעריכה נעשתה פה עבודה טובה, ונתקלתי במעט מאוד שגיאות עריכה או הדפסה.
זהו הספר הראשון מבין 3 ואני חייבת להודות שאני מאוד סקרנית לדעת איך זה ממשיך.

אני לספר נתתי 4.5 כוכבים וממליצה עליו בחום


הספר זמין לרכישה אלקטורנית ובקרוב גם במודפס

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover