אחרי שהגענו לסוף הטוב מאת אנה טוד

סוף סוף לאחר המתנה ארוכה תורגם הספר הזה שחיכיתי לו הרבה.
זהו הספר הרביעי בסדרה והאחרון שמספר את סיפורם של טסה והרדין, אך באנגלית קיים עוד ספר שמספר את סיפורו של הרדין לפני שפגש את טסה ואמורים לצאת עוד שניים על לנדון.


בספר הזה הסיפור של הרדין טסה ממשיך.
לאחר גילוי מפתיע בסוף הספר השלישי, הרדין שבור, עצבני ודוחה את כולם ממנו כולל את טסה. 
טסה שנשבר לה מהיחס הזה של הרדין חוזרת חזרה לארה"ב כדי לארוז את דבריה מדירתם המשותפת, אך היא מוצאת בדירה דברים שמשנים את חייה לנצח.
אחרי שהרדין שומע על האירוע הטראומטי של טסה, הוא עוזב את לונדון וחוזר לארה"ב רק כדי לגלות שטסה לא רוצה אותו לצידה יותר, אבל הרדין כמו תמיד לא מוכן לוותר.
האם זו הפעם שהם יפרדו סופית? מהו האירוע הטראומטי? תקראו ותגלו.

לספר הזה חיכיתי המון זמן, אך כנראה עבר קצת יותר מדי זמן מאז שקראתי את הספר הקודם כי היו קטעים ודמויות שאני מודה ששכחתי שקיימות ומי הן.
אני מאוד אוהבת את הוצאת אהבות שהביאה לנו את הסדרה הזו ועוד ספרים רבים מעולים אבל אני לא יכולה שלא לתהות אם יגיע היום ואני אקרא ספר שאין בו טעויות. לאורך הספר הזה נתקלתי בשגיאות הדפסה וכתיב ובשגיאות ניסוח, ולפעמים גם הוכנסה שפה גבוהה מדי שלא מתאימה לסיטואציה או לאדם המשתמש בה. בחלק מהספר יש קטעים מודגשים אך היו קטעים שבהם הטקסט לא היה מודגש והיה צריך להיות ולהפך. כל התקלות האלה לא הפריעו יותר מדי ולא היו בכמות מוגזמת אבל עדיין זה משהו שלא יכולתי להתעלם ממנו. ההרגשה שלי שלא נעשתה פה מספיק עבודה על הגהה סופית.
ועכשיו בנוגע לספר ולעלילה.
הכתיבה קלילה וזורמת, וההרגשה שלי לאורך הספר הזה שבניגוד לספר ה2 וה3 בוצעה לספר הזה עריכה ספרותית יותר טובה ומקיפה, אבל עדיין לי נמאס לקרוא מהריבים הבלתי פוסקים שלהם ומזה שהם רגע ביחד ורגע לא.
כמו בשאר הספרים בסדרה גם כאן טסה והרדין רבים ונפרדים שוב ושוב, אך לעומת הספרים האחרים זה לא קורה כל 5 דקות ויש כאן התקדמות והתבגרות ביחסים שלהם.
את טסה של הספר הזה התחלתי לחבב הרבה יותר מבספרים הקודמים. סןף סוף היא פיתחה עמוד שדרה.
את הרדין מאוד אהבתי בספר הראשון, אך לאורך הספרים האחרים פחות ופחות אהבתי בספר הזה הוא הצליח להתחבב עלי מחדש.
גם טסה וגם הרדין מתבגרים ומתפתחים וזה משהו שהיה חסר לי בספרים הקודמים וגם כאן התהליך מתואר בקצרה מדי ולא תופס יותר מדי נפח אבל עדיין היה יפה לראות את זה.
אחד הדברים שמאוד חסר לי זה האזכורים של המוזיקה שהיו בספרים הקודמים אבל פיצו על זה האזכורים על הספרים של ג'ין אוסטן והאחיות ברונטה שאני מאוד אוהבת
לדעתי הספר הראשון בסדרה היה הכי טוב, אבל הספר הזה ממש אחריו.
אני נותנת לו 4 כוכבים



הספר זמין לרכישה אלקטרונית ומודפס , אך נכון לעכשיו הוא לא יגיע לחנויות הספרים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי