סיפור אהבתם של ג'קסון וג'ייה מאת סילביה דיי

סילביה דיי היא הסופרת השנייה שאת ספריה קראתי באנגלית. אחרי שקראתי את 50 גוונים של אפור המליצו לי לקרוא את סדרת קרוספייר ואני הקשבתי. קראתי את הסדרה והתאהבתי בדמויות ומאוד נהנתי מהכתיבה. כשיצאו 2 הספרים האלה באנגלית הייתי עסוקה עם ספרים אחרים וכל הזמן דחיתי את הקריאה שלהם עד שלבסוף מטר תרגמו אותם לספר אחד והחלטתי שהגיע הזמן לבדוק האם זה יהיה טוב כמו שחשבתי על קרוספייר.


זהו הסיךור של ג'קסון וג'ייה.
לפני שנים ג'קסון וג'ייה נפגשו בלאס וגאס והיו זוג למשך מספר חודשים. ג'ייה התאהבה בג'קסון אבל יום אחד מערכת היחסים הזו נגמרה וג'ייה נשארה פגועה. לאחר שהיא סיימה את לימודיה היא לוקחת את תסכולה ממערכת היחסים הזו ומתעלת אותה לעבודתה החדשה כסוכנת שפים.
היום ג'ייה היא סוכנת שפים מצליחה, ויחד עם הבוסית שלה היא עומדת לסגור את העסקה החשובה של הקריירה שלה, עד שגקסון נכנס לתמונה ומשבש את התכניות.
ג'ייה וג'קסון באים מעולמות שונים, והיא יודעת שהחזרה של ג'קסון לחייה יכולה רק לאמלל אותה, אבל ג'קסון נחוש להחזיר את ג'ייה לחייו.
האם ג'קסון יצליח לשכנע את ג'ייה לתת לו עוד צאנס? אילו מהמורות מחכות להם? תקראו ותגלו.


במקור באנגלית הסיפור בנוי מ2 ספרים קצרים ואני שמחה שמטר החליטו לאחד אותם לספר אחד. לפני שמטר פרסמו את הספר הייתה לו כריכה שונה ושם אחר. לצערי אני חושבת שגם השם וגם הכריכה של הספר לא מושכים וגם לא כאלה יפים.
אין לי ספק שסילביה דיי יודעת לכתוב ואני אוהבת את הכתיבה שלה אבל ההרגשה שלי בספר הזה שהוא פספוס. כל העלילה והסיפור בין ג'קס לג'יה קורה מאוד מהר.
לא התחברתי לאף אחת מהדמויות. ג'קס הוא לא אלפא מייל אמיתי והוא גם לא סתם עוד בחור...משהו בו פשוט לא עבד לי.
לג'ייה גם לא התחברתי כי הרגשתי שאין לה עמוד שדרה. רגע אחד היא אומרת שבחיים לא תסלח לג'קס וברגע השני היא איתו במיטה.
במהלך הספר הרגשתי שכבר קראתי את הסיפור הזה כבר והרגשתי פה כמו בקרוספייר שסקס זה הדרך של הסופרת לפתור סכסוכים.
הספר היה נחמד ולא יותר. אני לא מצטערת שקראתי אותו אבל אני כן מאוכזבת כי ציפיתי ליותר.
הוא מקבל אצלי 3 כוכבים.



ניתן לרכוש את הספר מודפס ואלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover