רדופה מאת ליליאן סלמה נחום

"רדופה" הוא הספר השני בסדרת המאפיה האיטלקית. את הספר הראשון "נשבעת בדם" קראתי כשיצא, וחשבתי שהספר לא רע. כששמעתי שיוצא ספר נוסף בסדרה הסתקרנתי, כי אני חושבת שלסופרת יש יכולת ופוטנציאל ורציתי לראות האם הספר הזה יצליח להדהים אותי או שגם הוא יהיה רק לא רע.
ממליצה לא לקרוא את הספר הזה או הסיקור הזה לפני שקוראים את הספר הראשון

רדופה הוא הסיפור של ענת ורומאו.
ענת ורומאו נפגשו בספר הקודם, והיחסים בניהם לא הכי פשוטים שבעולם.
שניהם נמשכים זה לזה, אך מתעקשים שהלילה האחד שבילו ביחד יהיה האחרון. רומאו הוא חייל במאפיה ואין מקום לאנשים מבחוץ, אך הגורל ממשיך להפגיש בינו לבין ענת.
למרות המשיכה החזקה שלה לרומאו ענת פוחדת לחזור על העבר ולהכנס למערכת יחסים
איך הסיפור יגמר? תקראו ותגלו


את הספר הזה לקח לי בערך 3 ימים לסיים לקרוא. הכתיבה זורמת, העלילה לא רעה ולא נתקלתי בשגיאות עברית או הדפסה, אך כן חשבתי שהספר ארוך מדי, יש לדעתי יותר מדי קטעים שחוזרים על עצמם ובאיזשהו שלב הרגשתי שהוא פשוט נמרח לי.
אהבתי בספר שמזכירים את הדמויות מהספרים הקודמים, ושהעלילה מתחילה פחות או יותר מהנקודה שבה הספר הראשון מסתיים.
את הדמות של ענת לא אהבתי בכלל. אני חושבת שהיא אישה טיפשה, ורוב הספר רציתי להכניס לה 2 סטירות ולקרוא לה מטומטמת ושתפתח את העיניים. היא עיוורת לכל סיפור המאפייה, וכמו ילדה קטנה מאמינה לכל סיפור שמספרים לה. כן אהבתי בה שהיא נאמנה לחברים, אמפתית ורגישה
את רומאו דיי חיבבתי. הוא נאמן, עקשן, קשוח וסוג של אלפא מייל. הוא יעשה הכל למען חבריו והאנשים שהוא אוהב, אבל הוא גם יודע לנטור טינה. הוא רוצח אבל לא פסיכופת.
ההרגשה שלי לאורך הספר שהוא קצת יותר מציאותי מהספר הקודם, וכן הרגשתי שאני נהנית יותר ושיש שיפור, אבל  עדיין חסר לי קצת עומק בדמויות (במיוחד בדמות של ענת) ועוד קצת טוויסטים שלא קשורים לאקשן.
אני לספר הזה נתתי 3.5 כוכבים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover