נמצאת בך מאת לורלין פייג'

"נמצאת בך" הוא ספר ההמשך של "נעולה עלייך" שיצא בהוצאת "ספר לכל". הספר הראשון היה חמוד וצפוי, והסתקרנתי לקרוא את ההמשך שלו. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור.

זהו המשך סיפורם של הדסון ולייני.
בספר הקודם לייני והדסון הבינו שהעמדת הפנים שלהם כזוג לא עובדת יותר בגלל המשיכה הגדולה שלהם אחד לשני. לאט לאט הם מנסים לעבוד על הקשר שלהם, כשכל אחד מנסה לא לתת לבעיות מהעבר שלו לפגוע בשני.
נראה שהדברים מתקדמים והכל הולך טוב, עד שסודות ושקרים מתחילים לצוץ.
האם הדסון ולייני ישרדו? מה הסודות שהם מסתירים? תקראו ותגלו


אני נהנתי מהספר, אבל אני חושבת שאם הייתי קוראת אותו לפני שנתיים, ולפני שנחשפתי לספרים אחרים הייתי אוהבת אותו יותר. הכתיבה קלילה וזורמת אבל הספר צפוי לי מדי.
אני חושבת שהתרגום היה לא רע, ובהחלט שיפור מהספר הקודם, אך לצערי נתקלתי בכמה שגיאות הדפסה ובטעויות של הגהה כמו כתב מודגש לא במקום. בסך הכל לא היה משהו רציני שהפריע לי ודיי נהנתי לקרוא את התרגום
אני מחבבת את הדמות של לייני. בספר הזה היא מרגישה לי יותר בוגרת והגיונית. היא לומדת מהטעויות שלה ואיך לעמוד על שלה.
הדסון הוא דמות סבירה בעניי...הוא מאוד שבלוני, שתלטן וכוחני. הוא חייב שהדברים יעשו כמו שהוא רוצה והוא חייב לנצח. מה שכן אהבתי בו זה שלמרות שהוא לא מסוגל להגיד "אני אוהב אותך" הוא דואג להראות את זה בהרבה דרכים.
העלילה בספר גדושה בסקס, ולדעתי הוא קיבלת מקום גדול מדי בעלילה. העלילה צפויה, אבל הסופרת הצליחה להכניס איזה טוויסט אחד שהצליח להפתיע אפילו אותי. דמויות המשנה תרמו לעלילה, והכניסו קצת נפח בסיפור.

למרות שהספר צפוי, אני סקרנית לדעת איך הסיפור ממשיך, ואני נתתי לספר 3 כוכבים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover