סיכום שנת 2014

אמנם הבלוג הזה צעיר וחדש אבל במהלך השנה הזו קראתי הרבה ספרים. את חלקם אהבתי יותר ואת חלקם פחות וזה סיכום השנה שלי.

כמות הספרים שקראתי במהלך השנה: כ-150 ספרים באנגלית ועברית
הכריכה שהכי אהבתי: קסם בשולי הדרך מאת אילונה אנדרוז
ז'אנר שהתאהבתי בו: על טבעי
הדבר שהכי מושך אותי בספרים: כתיבה סוחפת ויצירתית
הדבר שהכי הורס לי בספרים: חוסר מקוריות ואמינות בעלילה
גיבור השנה: זנדר (Edge of the Enforcer)
גיבורת השנה : שאנון מקלאוד (Echoes of Scotland Street - הספר החמישי מסדרת דבלין)

5 הספרים/סדרות שהכי אהבתי השנה:
* מאהב נצחי מאת ג'יי אר וורד
* טרילוגית REASONABLE DOUBT מאת וויטני גרסיה ויליאמס
*  Edge of the Enforcer מאת צריס סינקלייר
* CLAIME מאת סיירה קרטרייט
* Mai Tai'd Up מאת אליס קלייטון

5 הספרים/סדרות שהכי פחות אהבתי:
* תעתוע אפל מאת דנה מויסון
* THE WILD SIDE מאת  R.K.Lilley
* הסתערות מאת מאיה בנקס
*ASHS FIRE מאת קאלי גולד
* 2 הספרים שיצאו מטרילוגית ONE NIGHT מאת ג'ודי אלן מלפס

טוב אז זה סיכום השנה שלי.
אני מאחלת לכולנו שתהיה שנה אזרחית נפלאה ושתעלה על קודמותיה ושתהיה מלאה בספרים מעולים

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover