מאהב נצחי מאת ג'יי אר וורד

מאהב נצחי הוא הספר השני בסדרת אחוות הפגיון השחור. למרות שהוא עוסק בזוג אחר אני ממליצה לקרוא את הספר הראשון (מאהב מהאופל) קודם.
הספר הוא רומן על טבעי שעוסק בערפדים, בני אנוש, ומה שבניהם.

מרי לוס עברה תקופות קשות בחייה. ולמרות שהיא מרגישה ויודעת שימיה ספורים היא עדיין מנסה לעזור לבחור צעיר שרק עתה פגשה. בלי לדעת על עולם הערפדים הם מגיעים לבית באחווה ושם היא פוגשת את רייג'.
רייג' (או הוליווד כמו שחבריו לאחווה מכנים אותו),חבר באחוות הפגיון השחור, הרגיז בעבר את "בתולת הגורל" ולכן קולל. מאותו היום עליו להישאר רגוע אחרת המפלצת שבו תתעורר, בגלל זה הוא מחפש קרבות או נשים שמוכנות לסקס מזדמן, כי שהמפלצת מתפרצת כולם סובלים.
באחד הקרבות שנתקל בהם, הוא משתנה למפלצת, אך לאחר הקרב וההשתנות חזרה לגופו לוקח זמן לחזור למוטב ולכן כשהוא פוגש בפעם הראשונה את מרי לוס הוא אינו רואה אותה אבל הוא נמשך לקולה.
מאותו הרגע רייג' הופך לאובססיבי כלפי מרי לוס. כאשר אחד הדייטים שלהם משתבשים ומרי עולה על הרדאר של הלסרים (אויבי הערפדים) רייג' מגלה לה את סודו ולוקח אותה לבית האחווה לצורך הגנה. אבל הצרות והמציאות ממשיכים לרדוף אחריהם.
כיצד תגיב מרי כשתגלה את הסוד הגדול של רייג'? איך שאר האחים באחווה יקבלו את מרי? האם מרי ורייג' יוכלו להיות ביחד למרות שהיא בת אנוש והוא ערפד? תקראו ותגלו.


הספר הזה עלה על כל הציפיות שלי. הוא היה שילוב מעולה של כתיבה טובה, אקשן, על-טבעי וסיפור אהבה. הדמויות בספר הזה פשוט עוצרות נשימה.
רייג' הוא ערפד מיוסר. הוא חי עם "המפלצת" שבתוכו מחוסר ברירה והוא לא מאמין שמישהי תוכל לאהוב אותו ככה. הפחד הכי גדול שלו זה לאבד שליטה ולפגוע ביקרים לו. הוא קשוח מבחוץ אבל הוא רגיש, פגיע ובעל לב ענקי מבפנים. הוא כל כך מדהים שפשוט בא לך לקפוץ לתוך הספר ולתת לו חיבוק ענקי.
מרי לוס היא אישה חזקה, אמיצה, עם ראש פתוח ולב ענק. היא מקבלת את עולם הערפדים בקלות וכשהיא מבינה ש"המפלצת" היא חלק מרייג' לא רק שהיא מקבלת את העובדה הזו, היא גם עוזרת לו לקבל את העובדה ולהתמודד עם זה. היא עוזרת לו לשלוט בה ולא לפחד ממנה.
הספר הזה אפילו הצליח לרגש אותי. כשאחיו של רייג' לאחווה היו צריכים להעניש אותו הרגשתי את הכאב שלהם. האהבה והנאמנות של האחווה אחד כלפי השני זה משהו שכל כך נהנתי לקרוא.
התפתחות הקשר של רייג' ומרי לוס מתפתח מאוד מהר. אבל כמו בכל קשר יש עליות ומורדות. כל זה מוסיף לעלילה והופך את הספר הזה לספר מצויין.

אני נתתי לו 5 כוכבים אבל מגיע לו כל כך הרבה יותר. אני לא יכולה לחכות כבר עד שיותרגמו שאר הספרים בסדרה

 
 
הספר יצא ותורגם ע"י הוצאת אהבות. ניתן לרכוש אותו אלקטרוני ומודפס דרך אתר אינדיבוק. וגם ניתן לרכוש כספר מודפס בחנויות נבחרות.
לרכישת הספר: http://indiebook.co.il/shop/%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%96%d7%94/%d7%9e%d7%90%d7%94%d7%91-%d7%a0%d7%a6%d7%97%d7%99/

תגובות

  1. שלום,
    שמי בטי ואני מאוד נהנית לקרוא ( תולעת ספרים אמתית ), אך לאחרונה הייתה לי בעיה למצוא ספרים מעניינים.
    לכן, ברצוני להודות לך על כתיבת הבלוג שלך והביקורות הכנות שלך.
    הודות לבלוג שלך נחשפתי לא רק לספרים מעניינים מאוד אשר נכתבו בצורה מעניינת ואיכותית אלא לז'אנר שלא קראתי עד כה, העל טבעי, אז תודה גם על זה.

    לאחר קריאת הביקורת על הספק " מאהב נצחי ", החלטתי לקרוא את הספרים של אחוות הפגיון השחור והתאהבתי :-).
    קראתי את שני הספרים שיצאו על רת' ועל רייג' ונהניתי מכל רגע. כרגע אני ממתינה בקוצר רוח לספר הבא ( מקווה שיצא בקרוב ).
    עכשיו אני מתכוונת לקרוא את "אחרי ש..." ואני מקווה שאהנה אתו כמו עם השאר.
    אשמח לדעת עם יש לך חוות דעת / ביקורת על הספרים של ג'אנין פרוסט, אני מתכוונת לנסות גם ספר שלה.

    שוב תודה רבה לך ושיהיה לך יום נפלא והמשך שבוע נעים.
    בטי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover