Stepbrother Dearest by Penelope Ward


הרומן הזה הוא ספר בודד והוא מתאר את הסיפור של גרטה ואלק.

גרטה התייתמה מאביה כשהייתה ילדה וכעת גרה עם אמה ורנדי, אביה החורג בבוסטון. כשאלק, בנו של רנדי מנישואיו הראשונים עובר לגור איתם היא חושבת שסוף סוף תזכה במשפחה הגדולה שחלמה עליה. היא ואלק בני אותו גיל ושניהם ילמדו ביחד בתיכון.
החלומות שלה מתנפצים כשהיא מגלה שאלק הוא נער מעשן, עצבני ופשוט שונא אותה ואת אמה כבר שנים ושום דבר לא יצליח לשנות את זה. אבל גרטה לא נכנעת היא משתדלת להיות חברותית ונחמדה למרות הצקותיו של אלק
לאט לאט גרטה ואלק מתקרבים והיריבות נשכחת, האהבה בניהם מתחילה לפרוח עד שיום אחד אלק עוזב את הבית.

“I know I’m not supposed to care. But when it comes to you, what I’m supposed to be feeling has never seemed to matter.” 

 
7 שנים עוברות עד הפגישה הבאה שלהם. פגישה שלדעת שניהם לא הייתה אמורה להתקיים.
האם האהבה עדיין קיימת? מה חוו אלק וגרטה ב7 השנים שלהם בנפרד? רוצות לדעת? תקראו ותגלו.


אני חייבת להודות הספר הזה הפתיע אותי לטובה. הוא היה קליל,משעשע, מרגש ובעיקר מהנה. בדרך כלל רומנים כאלה הם צפויים מראש אבל כמו שאמרתי זה הצליח להפתיע אותי.
הדמויות היו כתובות טוב. אלק הוא נער טיפוסי, שלמרות גילו הצעיר עבר דברים בחייו. דברים שגרמו לו להיות עוקצני, עצבני ובעיקר מרוחק ומנותק מהסביבה.
את הדמות של גרטה פחות אהבתי. בתחילת הספר היא מתוארת כנערה ביישנית, בתולה ומסוגרת. דבר שמתאים לגיל שלה. אבל למרות כל ההשפלות וההצקות שהיא עוברת מצד אלק היא עדיין ממשיכה להיות נחמדה וחברותית ותומכת דבר שלי פשוט היה לא אמין והרגיש שהיא מתוארת כסמרטוט.
כששניהם נפגשים שוב לאחר 7 שנים אלק מתואר כמישהו שהתבגר .שלקח את החיים בידיים, בעל עבודה מסודרת וקשר רציני. בעוד שגרטה מתוארת עדיין כבודדה, עם עבודה קבועה אבל בלי הרבה חברים (חוץ מהשכנה המבוגרת שלה) ובעיקר בלי מערכת יחסים. היא פשוט נשארה באותו מקום ולי זה מאוד הציק.

הסופרת הכניסה כמה טוויסטים לעלילה. טוויסטים שמאוד אהבתי לקרוא והפכו את הספר הזה ליותר טוב מספרים אחרים בזאנר.
הספר לא תורגם אבל האנגלית בו קלה וזורמת.
אני נתתי לספר 4 כוכבים. הוא היה טוב אבל לא מספיק חזק בשבילי.


לרכישת הספר : http://www.amazon.com/gp/product/1502446936/ref=x_gr_w_bb?ie=UTF8&tag=httpwwwgoodco-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=1502446936&SubscriptionId=1MGPYB6YW3HWK55XCGG2

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover