Mai Tai'd Up by Alice Clayton

 
הספר הזה אמנם רביעי בסדרת קוקטייל (או סדרת wallbanger אם תרצו) אבל הקשר בינו לבין שאר הספרים הוא מקרי בהחלט ולדעתי יכול להיקרא כסטנד - אלון (ספר בודד).

הספר הזה מספר את הסיפור של קלואי, מלכת יופי לשעבר שמחליטה שהיא אינה יכולה להתחתן עם הארוס העשיר שלה ביום חתונתם ובורחת לעיירה קטנה בקליפורניה שם היא מתגוררת בבית חווה שאביה ירש. כחלק מהשינויים שהיא מכניסה לחייה היא מחליטה לפתוח עמותה ובית מחסה לפיטבולים נטושים ופצועים ועל הדרך היא פוגשת את לוקאס קמפבל, הוטרינר המקומי שישר תופס את מבטה עם השיער הגינגי, גופו החטוב ועיניו החודרות. אבל קלואי כרגע אינה מחפשת דייטים או קשר משמעותי

"I’m not interested in dating anyone right now. I just got here, and I’m dealing with some stuff".
“Everybody’s dealing with some stuff, darlin’. Sometimes it’s just nice to deal with it while looking at a gorgeous hunk of man" 
 
קלואי ולוקאס מגלים שיש להם הרבה דברים במשותף והם הופכים לידידים ומתקרבים מיום ליום, אבל סוד שקלואי מסתירה משנה את הדברים בניהם. קלואי שרוצה לשנות ולחזור למצב הקיים מגלה שהדבר לא מתאפשר כי לוקאס עומד לעזוב את העיר.
האם היא תצליח לתקן את המצב בניהם? האם הם יצליחו לעבור מידידות למערכת יחסים? תקראו ותגלו.


הספר הזה הוא אחד מהספרים האהובים עלי בסדרת קוקטיל. העלילה שלו קלילה וזורמת ומלאת הומור ופשוט מהנה.
קלואי היא אחת הדמויות הטובות שקראתי בכלל ובסדרה הזו בפרט. היא סקסית, מצחיקה, צינית, אבל הכי אהבתי שהיא מוכנה לקחת את החיים בידיים שלה וללמוד איך להתקדם הלאה. היא מתנתקת מהסטיגמות של מלכת היופי ומראה שהיא מוכנה ללכלך את הידיים,לבצע את העבודה ואפילו לנסות דברים שבחיים לא חשבה שתנסה.
לוקאס הוא דמות קלאסית ואחת הבעיות שהייתה לי איתו שהוא יותר מדי "נסיך החלומות". הוא סקסי, אדיב, מנומס, עם עבודה מסודרת, אוהב ספורט וחיות ומוכן לעזור לסביבה ולהתנדב בעמותה של קלואי , הוא גינגי והסופרת אפילו משווה אותו לנסיך הארי. הוא הכל מהכל וזה הרגיש לי קצת יותר מדי.
הקשר בין לוקאס לקלואי נוטף מתח מיני שרק הופך את הספר ליותר טוב. פשוט רומן מעולה
הספר כרגע לא תורגם אבל האנגלית בו קלה והספר מתאים למי שרוצה אבל פוחדת לקרוא באנגלית.

אני נתתי לספר 5 כוכבים כי באמת שנהנתי מכל שניה שהשקעתי בקריאה.


לרכישת הספר:
http://www.amazon.com/Mai-Taid-Up-Cocktail-Book-ebook/dp/B00IWTWLH6/ref=asap_B006T9XV8E?ie=UTF8#_
 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי