The Deal (Off-Campus #1) by Elle Kennedy

על הספר הזה שמעתי רק דברים טובים, וכבר חודשים שחברה לוחצת עלי לקרוא אותו, ופשוט לא מצאתי זמן. בחג הזה חיפשתי משהו קליל ומתוק, כי לפעמים אני צריכה ספרים שהם נטו להנאה, והחלטתי סוף סוף לקרוא אותו. ואני לא מתחרטת לשנייה.
הספר הזה הוא חלק ראשון בסדרה (לא ידוע כרגע כמה ספרים יצאו, אני מניחה ש4 לפי מספר שותפיו לדירה של גארט), הספר השני גם כבר יצא לאור והשלישי בקרוב.


גארט הוא הקפטן של נבחרת ההוקי בקולג'. כדי להמשיך לשחק הוא חייב לשמור על ממוצע ציונים מסויים, אך כישלון במבחן בקורס אתיקה מאיים להרוס לו ממוצע זה. ביציאה מהקורס הוא נתקל בהאנה, וכשהמבחן שלה נופל לרצפה הוא קולט את הציון, ומחליט לבקש ממנה עזרה בלימודים, אך האנה מסרבת בכל תוקף. גארט לא רגיל לכך שמסרבים לו, במיוחד בנות ולכן הוא ממשיך לרדוף אחרי האנה. כשהוא קולט שהאנה דלוקה על ג'סטין שחקן מנבחרת הפוטבול, הוא מציע לה הצעה: היא תעזור לו להצליח במבחן, והוא יעזור לה להשיג את ג'סטין. לאחר שכנועים רבים האנה בסוף מסכימה והעסקה יוצאת לדרך.
האנה וגארט מתחילים ללמוד ביחד, ועל הדרך להכיר זה את זו. הקשר מתקדם, אך לא לפי התכניות שלהם, וכשסודות מתחילים להיחשף הכל מתחיל להשתנות.
רוצים לדעת איך נגמר? תקראו ותגלו


הספר הזה הוא ממתק אמיתי, הוא משלב בתוכו כל מה שאני אוהבת: סיפור אהבה, הומור, ציניות, דמויות חזקות, סודות ועבר לא פשוט.
הספר הזה הוא על שני תלמידי קולג', ולמרות שתלמידי קולג' ובמיוחד ספורטאים יכולים להיות מטומטמים, מרוכזים בעצמם, יהירים ועוד...הספר פה דיי צוחק על זה. גארט הוא אמנם קפטן של נבחרת ההוקי המצליחה אבל הוא גם סטודנט להיסטוריה. האנה היא זמרת וכותבת שירים, ולמרות העבר הכואב שלה, היא למדה להתמודד ולחזור לחיות.
הספר הוא סקסי, וציני ומצחיק ופשוט מהנה.
מאוד אהבתי את הדמות של האנה. היא דמות חזקה, היא יודעת לעמוד על שלה. היא מצחיקה, וצינית וביישנית והיא יודעת מה זה להתמודד עם קשיים ולהמשיך לחיות ולהילחם. היא לא פוחדת לסרב לכוכב של הקולג', והיא גם יודעת להגיד "טעיתי".
גם את גארט מאוד אהבתי. הוא שילוב של ספורטאי וחנון של היסטוריה. הוא אוהב להסתמך על היופי שלו והקסם האישי, אבל כשצריך הוא יעמוד שם בשבילך והוא ילחם על מה שמגיע לו.
האנה וגארט עוקצים אחד את השני בלי סוף, הם מגיעים מרקע שונה ומסתובבים עם חברים שונים, אבל הם מוצאים את האמצע שלהם, את המקום שבו טוב להם ומצליחים לשלב בין העולמות השונים.
יש קטעי סקס בספר, אבל הם לא העיקר.

בקיצור אני ממליצה עליו בחום והוא מקבל אצלי 5 כוכבים.





נכון להיום הספר לא תורגם, אך ניתן לרכוש אותו באמאזון.
לרכישה: http://goo.gl/m5G7y6

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי