The Mistake (Off-Campus 2) by Elle Kennedy

את הספר THE DEAL שהוא הראשון בסדרה כל כך אהבתי (לסיקור  : http://goo.gl/nLw8Oj) והחלטתי ישר לקרוא את הבא בתור. הספר הזה אמנם על זוג אחר והסיפור שלהם שונה, אבל אני מאוד אהבתי גם את הספר הזה.


זהו הסיפור של ג'ון ושל גרייס.
ג'ון הוא אחד מכוכבי ההוקי של המכללה, אך משום שישנם שני ג'ון באותה נבחרת (ובאותו בית בהם הם מתגוררים) כולם קוראים לו לוגאן. הוא יכול להשיג כל בחורה שהוא רוצה, והוא פלייבוי לא קטן.
כשגארט והאנה (מהספר הקודם) מתחילים במערכת היחסים שלהם, הוא מוצא את עצמו מקנא לא מעט, ואף חושב שהוא נמשך להאנה. לילה אחד כשהוא בורח מהבית כדי לא לבלות את הערב אכול קנאה, הוא מוצא עצמו דופק על הדלת הלא נכונה במעונות, ובמקום למצוא את חברו הוא מגיע לדירתה של גרייס.
גרייס היא סטודנטית לשנה ראשונה, ביישנית שכשהיא לחוצה היא מתחילה לברבר, והיא לא מאמינה שגון לוגאן עומד בחדר שלה, ומבקש להישאר ולראות איתה את הסרט שהיא התחילה.
דבר אחד מוביל לדבר לדבר אחר ושניהם מוציאים את עצמם מפתחים קשר, אך כשג'ון עושה טעות, וחברתה הטובה והשותפה שלה לחדר בוגדת בה גרייס עוזבת את העיר לחופשת הקיץ.
כשלוגאן וגרייס נפגשים שוב הוא נחוש בדעתו לכפר על הטעויות שלו ולהשיג את גרייס שוב. אבל הדרך לכך לא פשוטה וגרייס מציבה לו משימות ומכשולים. גם כשלוגאן חושב שהוא השיג כל מה שרצה העבר חוזר לדפוק על דלתו.
איך זה נגמר? תקראו ותגלו




אני מאוד אהבתי את הספר הזה. קראתי כבר כמה ספרים של הסופרת הזו, ועוד לא התאכזבתי.
הספר הזה משלב רומן, הומור,ציניות,דרמה ועוד... אמנם הוא רומן של תלמידי קולג' אבל אפשר להתאהב בספר בכל גיל.
יש בספר הזה סצנות סקס, אך הן לא העיקר והוכנסו בדיוק במינון הנכון.
לא ציפיתי לאהוב את הדמות של לוגאן. בהתחלה הוא היה שחצן ופלייבוי, אבל כשמסתכלים עמוק רואים שהבחור רגיש. הוא אוהב הוקי ומשחק כאילו חייו תלויים בזה, אך הוא יודע מה מחכה לו אחרי הלימודים והעתיד בכלל לא ורוד. הוא ילחם בשביל חבריו והאנשים שיקרים לו. אהבתי לראות את השינוי בו, כשהוא מבין מה הוא רוצה מעצמו מהחיים שלו.
גרייס מתחילה כבחורה ביישנית שנותנת שידרכו עליה, אבל היא מפתחת לאט לאט עמוד שדרה. היא יודעת מה היא שווה, והיא לא מהססת לתת ללוגאן להוכיח את עצמו, כי זה שהוא כוכב הוקי לא אומר שישר היא תיפול לרגליו. היו הרבה דברים בגרייס שהזכירו לי קצת את עצמי ומאוד נהנתי מהדמות שלה.
אז נכון שהספר הזה מתוק וקצת צפוי, אבל הוא הצליח להצחיק אותי, לרגש מעט, אבל הכי חשוב הוא הצליח למשוך אותי.
אני ממליצה עליו בחום והוא מקבל אצלי 5 כוכבים





הספר לא תורגם אך ניתן לרכוש אותו באמאזון.
לרכישה: http://goo.gl/Iq4dWL

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover