Black Rainbow by J.J. McAvoy

על הספר הזה שמעתי הרבה מחברות שנהנו ממנו והוא היה ברשימת הקריאה שלי כבר תקופה. אחרי שקראתי כמה ספרים שלא הכי נהנתי מהם החלטתי לקרוא את הספר הזה ולראות על מה מדובר.


הספר הזה מביא את סיפורו של לוי בלאק ושל טיה קנינג.
טיה היא בחורה בת 23 שעברה דברים לא פשוטים בחייה. אביה כלוא באגף הנידונים למוות כמעט 17 שנה על פשע שהוא לא ביצע, ואמה שהייתה אחת מעורכות הדין הטובות והקשוחות במדינה הודתה לפני מותה בפני טיה על חלקה בכל סיפור כליאתו של אביה. טיה מחליטה להטביע את יגונה ומגיע לפאב ובו היא פוגשת בלוי בלאק.
היא ולוי מבלים ביחד לילה של תשוקה, ובגלל ששניהם לא פנויים נפשית למערכת יחסים הם מחליטים לבלות את השבוע ביחד ואחריו להיפרד ולא לפגוש זה בזו שוב.
אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד. טיה מגיעה לשיעור המשפטים הראשון שלה ומגלה שהמרצה שלה הוא לא אחר מאשר לוי בלאק.
רוצים לדעת איך נגמר? תקראו ותגלו.


אני פשוט מאוהבת בספר הזה. הכתיבה פה הייתה כתיבה מעולה, קלילה וזורמת. היה פה שילוב של הומור, דרמה,אקשן, רומנטיקה וארוטיקה משובחת.
הספר מסופר גם מנקודת המבט של טיה וגם של לוי (ויש פרק אחד מנקודת המבט של טריסטן שהוא חבר של לוי, אבל הפרק הזה רק מוסיף). הסופרת יודעת לכתוב את שתי הדמויות בצורה מעולה.
אחד הדברים שמשכו אותי בספר הזה זה ההבדלים בין הדמויות הראשיות: היא שחורה והוא לבן. הוא המרצה והיא הסטודנטית וכמובן הפרש הגילאים בניהם.
אני מאוד אהבתי את הדמות של טיה. היא אמנם צעירה, אבל היא עברה המון. היא יודעת להילחם על מה שהיא רוצה, אבל יש גבולות שהיא לא תעבור. בינה לבין לוי יש הפרש גילאים של כמעט 13 שנה, אבל זה לא מפריע לא לה ולא לו.
לוי בלאק הוא מרצה קשוח ועו"ד מוצלח שעד היום לא הפסיד בשום תיק. כל שנה הוא מסנן את התלמידים בקורס עד שנשארים 12 איש. מהרגע שהוא ראה את טיה בכיתתו הוא רצה להעיף אותה, אבל היא תמיד הצליחה להפתיע אותו ולשמור על מקומה. הוא גם אינו מוכן למערכת יחסים לאחר מה שעבר עם גרושתו ושותפו הקודם למשרד. אני מאוד אהבתי את הדמות שלו כי ללוי יש הרבה צדדים. הוא המרצה הקשוח, עו"ד מוכשר, בן אוהב, אח תומך,  חבר טוב ועוד...
הספר הזה הוא לא ספר קולג של בני 18.הוא רומנטי וארוטי, אבל הכל במידה הנכונה והארוטיקה לא הופכת לעיקר בספר. הספר גם מספק הצצה למערכת המשפט האמריקאית, ככה שמי שאוהב לקרוא על התחום יוכל להתחבר.
אני ממליצה על הספר בחום ואצלי הוא מקבל 5 כוכבים. הספר הוא סטנדאלון




הספר לא תורגם נכון לעכשיו אבל ניתן לרכוש אותו באמאזון.
לרכישה:http://goo.gl/XxuTu4
לגודרידס: https://goo.gl/dZzkjK

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover