מעגל הקריסטל מאת ליאורה רוזנמן

הספר הזה יצא בהוצאת איפאבליש לפני כחודשיים ע"י סופרת ישראלית וכל העלילה של הספר מתרחשת בארץ.
לפני כשבועיים הציעו באחת הקבוצות בהם אני חברה את הספר לסקירה. האמת לא התעמקתי כשקראתי את התקציר שלו וההחלטה שבא לי לתת לו צאנס הייתה מאוד ספונטנית, ואני חייבת להגיד שהוא שונה מאוד ממה שאני רגילה אליו.



בוקר אחד מתעוררת בדירה בת"א אישה שלא זוכרת מי היא, איפה היא ואפילו את שמה. כאשר היא מנסה להיזכר בליל אמש, או בעברה הרחוק היא מצליחה להיזכר רק בקטעים מטושטשים ולא ברורים. היא מסתובבת בדירה שבה התעוררה ומסיקה שאלו הם חייה, אך אינסטינקט כלשהו אומר לה לעזוב את המקום ולברוח לאילת. שם היא מחליטה לשנות את המראה החיצוני שלה ולקרוא לעצמה לין. היא לא יודעת מה הביא אותה לאילת או מה עליה לעשות, אך הגורל מפגיש אותה עם דודו ושוב אותו אינסטינקט שהביא אותה לאילת אומר לה להישאר קרובה אליו, והם מגלים שיש להם הרבה דברים משותפים ביחד.
באותו הזמן, במקום אחר בת"א מתעורר אדם שגם הוא לא זוכר את עברו רק מרגיש ששמו הוא שאול ועליו למצוא את דוד. וכך מוצא עצמו גם שאול באילת.
שאול ולין לא יודעים את שמותיהם האמיתיים או שבני זוגם מנסים לאתר אותם, ואף עירבו את המשטרה בכך.
בתוך כל הערפל, הדרמות והחיפושים קיים גם "מעגל הקריסטל" שמכוון את כל האירועים האלה.
מי הם באמת שאול ולין ומאיפה הם הגיעו? מה זה מעגל הקריסטל המסתורי?
תקראו ותגלו



בזמן שקראתי את הספר, וגם עכשיו הרבה אחרי שסיימתי אותו ניסיתי להגדיר את הז'אנר שלו. אם אתם מחפשים רומן עם סיפור אהבה גדול מהחיים או סיפור ארוטי אז לא הספר בשבילכם. זה סיפור מסתורין המשלב דרמה, קצת מתח, נגיעות של רוחניות ומעט אזכורים מהתנ"ך. אם אתם אם ראש פתוח תנו לו צאנס.
רמת הכתיבה בספר הייתה לא רעה בכלל. לא היו שגיאות כתיב או הדפסה, רק קצת הפריע לי שהיו ניסיונות להכניס שפה גבוהה מדי במקומות שלא התאימו.
אהבתי את זה שהמסתורין שולט מההתחלה, ולמרות שפרטים נחשפים לנו ואנו מגלים מי הם באמת שאול ולין הרבה דברים נשארים נסתרים עד הרגע האחרון.
היה חסר לי קצת יותר עומק לדמויות ועומק בעלילה כדי להרגיש באמת את הדרמה והמתח.
האזכורים של התנ"ך והמבט של הרוחניות לקחו את הספר הזה למקום מיוחד ושונה.
אהבתי את זה שספר מתרחש בארץ, ושהדמויות אמיתיות פחות או יותר. לכל אחד יש את הפגמים הפנימיים והחיצוניים שלו, ולא ניסו לייפות או לשנות את זה.
אני אישית לא התחברתי לספר כל כך. לא סבלתי ממנו אבל גם לא התאהבתי בו. הוא שונה ממה שאני בדרך כלל קוראת כי הוא לא בדיוק מתח ומסתורין והוא גם לא מד"ב אלא שילוב של כמה דברים.
אני נותנת לספר 3 כוכבים.






לרכישה: http://goo.gl/EZUGAk

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover