Witness Protection by Bec Botefuhr

הספר הזה הוא הראשון משני ספרים (השני הוא ההמשך שלו ונקרא :) שאותם קראתי לפני יותר מ3 שנים, והחלטתי לחזור אליהם לאחרונה. בשני הספרים האלה יש כל מה שאני אוהבת ומחפשת בספר וזו הסיבה שאני יכולה לחזור עליהם שוב ושוב ושוב.


מאיה היא בחורה צעירה כבת 19. לילה אחד בדרכה הביתה היא שומעת צרחות וכאשר היא יוצאת מהרכב שלה היא צופה בבחורה צעירה נרצחת מול עיניה ע"י רוצח סדרתי. מאיה בורחת מהמקום ישר לתחנת המשטרה, ולאחר שסיפרה להם את מה שראתה הם החליטו שלמען ביטחונה עליה להיות מוסתרת ומגונת. המשטרה משנה את שמה ומעבירה אותה לחסותם של שני שוטרים: ריידר ונייט
מאיה ציפתה לדירה קטנה עם שני שוטרים זקנים, אך במקום זה היא מקבלת דירה יוקרתית במתחם דירות ענקי ושני שוטרים שנראו כאילו יצאו ממגזין דוגמנות.
ריידר ונייט גדלו יחד ומאז הם החברים הכי טובים. הם התגייסו למשטרה ביחד וכעת גרים ביחד.
היחסים בין נייט למאיה מתחילים על רגל ימין ומהר מאוד הם הופכים לחברים הכי טובים. מה שאי אפשר להגיד על היחסים בין ריידר למאיה. מאיה וריידר אמנם נמשכים מינית זה לזה אבל הם לא מפסיקים לריב ולעקוץ זה את זה.
לאט לאט היחסים של כל השלושה מתחילים להשתנות, אך לרגע אחד הם לא שוכחים את הרוצח שרודף אחרי מאיה.
רוצים לדעת איך נגמר? תקראו ותגלו


אני מאוד אוהבת את שני הספרים האלה. הספרים האלה משלבים מתח, אקשן, דרמה, ארוטיקה משובחת, רומן, הומור ונגיעות של BDSM. כבר שאלו אותי הרבה על זה אז אני מדגישה לא מדובר בסיפור של שלישיה.
הכתיבה בספר הזאת קלילה וזורמת, ומתאימה גם למי שמתקשה באנגלית או לכאלה שרק מתחילים.
הדמויות בספרים האלה פשוט מעולות. הן מצחיקות וציניות, דרמטיות כשצריך ופשוט מציגות מגוון רחב של אנשים.
מאיה היא בחורה צעירה, שעברה חיים לא פשוטים, ולמרות מה שראתה ולמרות שהרוצח הסדרתי רודף אחריה היא נלחמת לשמור על חייה ולא להראות לו שהיא פוחדת ממנו. כשהיא מגלה שריידר הוא דום היא מזדעזעת. אחרי מה שראתה ועברה היא אינה מבינה למה שמישהו ירצה שיקשרו אותו, אך לאחר שיחות רבות היא מתחילה להסתקרן.
מאוד אהבתי לקרוא על הקשר של מאיה ונייט. הקשר בניהם הדוק, ומצחיק וכיפי. הם הפכו לחברים קרובים מאוד, כמו נשמות תאומות. בגלל זה כשהיא מגלה את הסודות שנייט וריידר מסתירים ממנה היא נשברת.
הקשר של מאיה וריידר מאוד לוהט, מאוד מהיר ומאוד מהנה לקרוא. הם עוקצים זה את זה, מפלרטטים ועוד...
את הספר השני בסדרה פחות אהבתי מהראשון. הוא המשך ישיר אז חייבים לקרוא את הראשון כדי להבין ולעקוב. בניגוד לראשון פה יש פחות אקשן ומתח אלא יותר רומן ודרמה. אבל עדיין סיפור מדהים עם אותה רמה של כתיבה מעולה, דמויות מהנות, הומור, סודות וכו...

אני מאוד ממליצה על הסדרה הזו והיא קיבלה אצלי 5 כוכבים


קישור לספר: https://goo.gl/PSm9ws

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי